News, آموزشی

آموزش جامع مدیریت و تنظیم مودم همراه ZTE MF920V

آموزش جامع مدیریت و تنظیم مودم همراه ZTE MF920V

سلام بر همراهان همیشگی پست های آموزشی و فناوری وبسایت رسمی IDH. در این نوشته، قصد داریم به آموزش جامع مدیریت و تنظیم مودم همراه ZTE MF920V بپردازیم.

مودم ۴g همراه ZTE MF920V یکی از مودم های جیبی نسبتاً جدید شرکت ZTE است که برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۹ عرضه شد و با بهره گیری از ظاهری زیبا و ظریف و البته قیمت مناسب و بصرفه، در مدت زمانی کوتاه جایگاهی ویژه در بازار مودم های همراه پیدا کرد.

در ایران نیز این مودم از فروش خوبی برخوردار بوده و رضایت کامل کاربران ایرانی را جلب کرده است.

در این مقاله قصد داریم پس از مروری کوتاه بر ویژگی های ظاهری و فنی مودم همراه ZTE MF920V، توضیحاتی در خصوص چگونگی اعمال تنظیمات این مودم را به تفصیل (به همراه تصاویری گویا و کامل) شرح خواهیم داد.

درباره مودم همراه ZTE MF920V

این مودم همراه که از تکنولوژی ۴G LTE Category 4 پشتیبانی می کند، حداکثر سرعت دانلود mbps 150 و حداکثر آپلود mbps 50 را داراست و از یک باتری داخلی لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار است که با یک بار شارژ کامل، مدت زمان شارژدهی ۶ تا ۷ ساعتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

کاربران می توانند از طریق WiFi بیش از ۱۰ دستگاه مختلف از جمله تلفن، لپ تاپ، تبلت، کنسول های بازی و سایر موارد را به اینترنت متصل کنند.

از دیگر ویژگی های جالب مودم ZTE MF920V پشتیبانی از پیامک فارسی و کدهای USSD است.

کد USSD اعدادی هستند که بین # و * قرار می گیرند و مستقیماً به سرورهای اپراتورهای شبکه تلفن همراه ارسال می شود. کارکرد کدهای USSD به این صورت است که اپراتور، خدماتی را مرحله به مرحله در اختیار کاربر قرار می دهد و کاربر خدمت موردنظر خود را انتخاب می کند و از مسیری معین آن خدمت را خریداری می کند.

مودم ZTE 4G MF920V قابلیت مدیریت از طریق نرم افزار ZTElink را نیز داراست. ZTELink نرم‌افزاری رایگان برای مدیریت مودم و اینترنت است که برای پلتفرم‌های iOS و اندروید عرضه شده و از App Store و Google Play Store قابل دانلود است.

پنل مدیریتی ZTE MF920V

با انتخاب نام مودم (SSID) خود از فهرست وای فای هایی که توسط لپ تاپ یا کامپیوتر لیست شده و پس از وارد کردن رمز WiFi، به آن متصل شوید.

حالا که به اینترنت وصل شده اید، با تایپ آدرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۰٫۱ در آدرس‌بارِ مرورگر خود، وارد کنسول مدیریتی مودم شوید.

پس از وارد کردن آدرس، صفحه اصلی کنسول مدیریتی برای شما نمایش داده خواهد شد (تصویر شماره ۱).

1

تصویر شماره ۱

با ورود به پنل مدیریتی مودم ZTE MF920U همانطور که در تصویر شماره ۱ می بینید، صفحه اصلی با یک سری اطلاعات کلی نمایش داده می شود.

در قسمت بالای سمت چپ کادر و در زیر لوگوی ZTE نام شبکه وای فای شما به نمایش گذاشته شده است (SSID:ZTE_04107C) که در واقع همان شناسه از پیش تعیین شده مودم شماست.

در سمت راست کادر، اطلاعات کلی اتصال اینترنت قرار دارد. از قبیل:

  • نام اپراتور سیم کارت
  • میزان آنتن دهی
  • وضعیت اتصال به اینترنت
  • تعداد پیامک های خوانده نشده
  • تعداد کاربران متصل به مودم
  • میزان باتری مودم

در صفحه اصلی سه دایره وجود دارد؛ دایره شماره ۱ (Access Device) و دایره شماره ۲ (My Router) و دایره شماره ۳ (Net Surfing).

در داخل دایره شماره ۱ تعداد دستگاه های متصل به مودم نمایش داده می شود.

در داخل دایره شماره ۲ دو حالت LTE و WiFi به چشم می خورد و در داخل دایره شماره ۳ مدت زمان اتصال به اینترنت و حجم دانلود و آپلود شده دیتا. (تصویر شماره ۲ )

در قسمت زیرین کادر آبی رنگ، دو بخش مجزا قابل مشاهده است:

  • Statistics
  • Status Information

2

تصویر شماره ۲

در دایره شماره ۱ موجود در کادر صفحه اصلی پنل مدیریتی مودم شما، تعداد دستگاه های متصل به مودم مشاهده می شود که با کلیک بر روی آن، گزینه Wireless Access Device نمایش داده می شود.

در این بخش شما می توانید تعداد، نام و MAC Address دستگاه های متصل را مشاهده کنید و در صورت تمایل، آنها را بلاک کرده و دسترسی آنها به مودم شما را مسدود کنید.

در این صورت دستگاه موردنظر به لیست پایین (Black List) منتقل می شود. (تصویر شماره ۳)

لازم به توضیح است MAC address مخفف Media Access Control Address و یک شماره شناسایی اختصاصی و منحصر به فرد سخت‌افزاری است که هر دستگاه الکترونیکی را در یک شبکه مشخص می‌کند.

3

تصویر شماره ۳

در داخل دایره شماره ۲ دو حالت LTE و WiFi به چشم می خورد که هر دو گزینه های settings دارند که با انتخاب گزینه settings مربوط به حالت LTE تصویر شماره ۴ را مشاهده خواهید کرد؛ بخشی به نام connection settings که شامل سه قسمت است:

  • Connection Mode
  • Network selection
  • APN

4

تصویر شماره ۴

با استفاده از گزینه Connection Mode که نمای آن را در تصویر شماره ۵ می بینید، می توانید از دستگاه مودم خود در حالت رومینگ استفاده کنید (البته دقت داشته باشید که اگر این گزینه را فعال کنید، با توجه به هزینه رومینگ شاید متحمل هزینه بیشتر شوید).

تغییر در تنظیمات این قسمت، تنها در صورتی امکانپذیر است که مودم در حالت اتصال نباشد.

5

تصویر شماره ۵

در بخش Network selection (تصویر شماره ۶) نیز می توانید مشخص کنید که مصرف اینترنت شما به صورت خودکار (Automatic) یا دستی (Manual) تغییر کند.

به یاد داشته باشید پس از انتخاب گزینه موردنظر، با انتخاب Apply تغییرات خود را ذخیره کنید.

6 1

تصویر شماره ۶

آخرین گزینه این بخش، APN است. (تصویر شماره ۷)

APN یا همان Access Point Name شبکه امن همراه است که بر روی فناوری‌های نسل دوم، سوم و چهارم شبکه‌های مخابراتی پیاده سازی می شود.

لازم به توضیح است APN مشخص می کند که برای دسترسی به اینترنت از طریق یک اپراتور خاص، باید چه مسیری طی شود.

هر یک از اپراتورها، تنظیمات خاصی را از طریق پیامک در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهند که این تنظیمات برای استفاده از اینترنت اعمال می شود.

اعمال تغییرات در تنظیمات این قسمت، تنها در صورتی امکان پذیر است که مودم به اینترنت متصل نباشد.

7

تصویر شماره ۷

حالا سراغ settings حالت Wi-Fi می رویم که در دایره شماره ۲ قرار دارد.

با ورود به قسمت Wi-Fi settings همانطور که در تصویر شماره ۸ می بینید، قادر خواهید بود اتصال بی‌سیم مودم خود را تنظیم کنید تا گوشی تلفن همراه، لپ تاپ یا هر دیوایس دیگری بتواند به آن متصل شود.

در قسمت بالای کادر Wi-Fi settings، دو گزینه Wi-Fi Switch و Multi SSID Switch قرار دارد که در مقابل هرکدام دو گزینه enable/disable قرار گرفته است.

Wi-Fi switch مربوط به خاموش و روشن کردن اینترنت مودم شماست که با enable «فعال» و با disable «غیرفعال» خواهد شد.

با فعال کردن Multi SSID switch نیز می‌توانید چند شبکه وایرلس تعریف کنید و کاربران را در چندین شبکه مجزا مدیریت کنید.

به عبارت دیگر؛ گروه‌های مختلف استفاده کنندگان از مودم را از نظر کیفیت سرویس دهی اینترنت، از یکدیگر مجزا می کنید.

فراموش نکنید در پایان اعمال تغییرات در این صفحه، حتما با انتخاب گزینه apply تنظیمات خود را ذخیره کنید.

8

تصویر شماره ۸

در قسمت پایین کادر مربوط به این بخش، چهار گزینه قابل مشاهده است:

Main SSID: در این قسمت ها می توانید نام شبکه، حالت امنیتی، تعداد دستگاه‌های مجاز به اتصال به مودم و نمایش/ عدم نمایش حروف و کاراکترهای رمز عبور (password) را مشخص کنید.

Guest SSID: شبکه وای فای مهمان است که قابلیتی است که در آن می توانید به جای اشتراک گذاری مستقیم اینترنت مودم یا روتر خود، یک شبکه وای فای مهمان روی آن ایجاد کنید و کاربران از طریق روتر شما – اما به صورت غیرمستقیم – به اینترنت متصل شوند.

WPS: در این قسمت نام وای‌فای شما آمده است که می توانید آن را تغییر دهید یا برای WPS پین کد تعیین کنید. (WPS استانداردی است برای تأمین امنیت شبکه که ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر را بین دستگاه‌های بی‌سیم با مودم برقرار می کند.)

Advanced Settings: در این قسمت اطلاعاتی ازجمله Band Selection (برد و محدوده)، Network Mode (حالت شبکه)، Channel Bandwidth (پهنای باند کانال و میزان داده سیگنال)، Country/Region Code (کد منطقه یا کشور تولیدکننده)، (Frequency (Channel (کانال‌های فرکانس ) وجود دارد.

در دایره شماره ۳ موجود در کادر (تصویر شماره ۹)، اطلاعاتی از جمله:

  • شماره سیم کارت
  • شناسه (IMEI :IMEI (International Mobile Equipment Identity یک کد ۱۵ رقمی که در تمامی دستگاه‌های دیجیتال موجود است. این کد در بر گیرنده اطلاعات دستگاه الکترونیکی از جمله کشور سازنده، تولیدکننده و مدل دستگاه است. همانطور که قابل حدس است، این کد برای هر دستگاه منحصر به فرد است چرا که در واقع هویت دستگاه را نشان می‌دهد.
  • شناسه (IMSI :IMSI (International mobile subscriber identity نیز یک کد منحصر به فرد استاندارد بین‌المللی شامل کد کشور تلفن همراه، کد شبکه تلفن همراه و شماره شناسایی ایستگاه موبایل است.
  • پوشش دهی وای فای (Wi-Fi coverage)
  • Signal strength: نشان‌دهنده قدرت آنتن‌دهی مودم شما و سیم‌کارت داخل آن است.

9

تصویر شماره ۹

در قسمت پایینی این بخش نیز (تصویر شماره ۱۰) عنوان Detail Information را مشاهده می کنید که با انتخاب آن، موارد و در واقع اطلاعات بیشتری دریافت خواهید کرد.

همانطور که در تصویر شماره ۱۰ می بینید، این اطلاعات جزئی تر شامل موارد زیر است:

  • شماره سیم کارت
  • شناسه IMEI
  • شناسه IMSI
  • پوشش دهی وای فای
  • Signal strength
  • Network Name (SSID)
  • Max Access Number
  • Wi-Fi coverage
  • LAN Domain
  • IP Address
  • Software Version
  • Hardware Version

10

تصویر شماره ۱۰

خب بعد از توضیحات کامل مربوط به سه دایره اصلی پنل مدیریتی این مودم، سه منوی دیگر در پایین صفحه به چشم می خورد؛ سه منوی دایره ای شکل که داخل اولی تصویر پاکت نامه (منوی مربوط به پیامک با عنوان SMS)، دومی تصویر آدمک (منوی مربوط به مخاطبین با عنوان Phonebook) و سومی تصویر چرخ دنده (منوی تنظیمات با عنوان Advanced Settings) قابل مشاهده است.

SMS

در این بخش که Device SMS نام دارد، تعداد پیامک‌ها، متن پیامک ها و زمان (تاریخ و ساعت) پیامک‌های دریافتی قابل مشاهده است. (تصویر شماره ۱۱)

11

تصویر شماره ۱۱

در بخش مربوط به SMS همانطور که در تصویر می بینید، چهار قسمت وجود دارد:

  1. New
  2. Delete
  3. Refresh
  4. Settings

در قسمت New می‌توانید یک متن را پیامک کنید؛ به حداکثر ۵ مخاطب به صورت همزمان. (تصویر شماره ۱۲)

12

تصویر شماره ۱۲

گزینه های delete و refresh نیز شما را قادر می سازد پیامک های موجود در پنل را پاک یا لیست آنها را تازه کنید.

در قسمت SMS Settings می‌توانید اعتبار سیم کارت و شماره مرکز اپراتور سیم کارت خود را مشاهده کنید و همچنین می توانید انتخاب کنید که گزارش تحویل پیامک را دریافت کنید یا خیر. این کار از طریق گزینه enable/disable قابل انجام است. (تصویر شماره ۱۳).

13 1

تصویر شماره ۱۳

در قسمت SIM SMS /Device SMS (تصویر شماره ۱۴) نیز می‌توانید انتخاب کنید که پیامک‌های مربوط به سیم‌کارت داخل مودم را مشاهده کنید یا پیامک های ذخیره شده در مودم.

14

تصویر شماره ۱۴

Phonebook

بخش بعدی که Phonebook نام دارد، در واقع دفترچه تلفن اختصاصی شماست. (تصویر شماره ۱۵)

در سمت چپ این بخش، یک منوی کشویی عمودی وجود دارد که شامل پنج قسمت است که با انتخاب یکی از آنها، می توانید شماره های ذخیره شده در سیم کارت یا دستگاه خود را در پنج دسته بندی جداگانه قرار دهید:

  1. All
  2. Common
  3. Family
  4. Friend
  5. Colleague

در این بخش همچنین می توانید نام، شماره تلفن و محل ذخیره سازی اطلاعات و شماره تماس مخاطبان خود را مشاهده کرده و مخاطب جدید اضافه کنید یا اطلاعات مربوط به مخاطبان خود را ویرایش کنید.

امکان نوشتن و ارسال پیامک نیز وجود دارد. همچنین می توانید نام و شماره تلفن هرکدام از مخاطبین خود را که مایل بودید، به طور کامل از دفترچه تلفن پاک کنید.

در دفترچه تلفن موجود در پنل مدیریتی این مودم، می توانید ۲۰۰ مخاطب را ذخیره سازی کنید.

15

تصویر شماره ۱۵

Advanced Settings

همانطور که در تصویر شماره ۱۶ مشاهده می فرمایید، بخش Advanced Settings پنج قسمت مجزا دارد:

  1. Power-save
  2. Router
  3. Firewall
  4. Update
  5. Others

16

تصویر شماره ۱۶

  1. Power-save

اولین بخش از تنظیمات پیشرفته (Advanced Settings)، Power-save است.

تصویر شماره ۱۶ همچنین نشان دهنده گزینه های مربوط به Wi-Fi Coverage یا همان پوشش دهی وای فای نیز هست که سه گزینه را برای انتخاب در اختیار کاربر قرار می دهد:

Short range mode – best battery life: دامنه یا برد کوتاه (بهترین حالت برای عمر باتری)

Standard mode: حالت استاندارد

Pass through wall mode: عبور از میان دیوار

در پایین صفحه نیز Wi-Fi Sleep را مشاهده می فرمایید که از طریق آن می توانید مشخص کنید که پس از چه مدت زمانی (از چند دقیقه تا چند ساعت) وای فای شما به صورت خودکار خاموش شود و یا اینکه اصلاً خاموش نشود.

در پایان و پس از مشخص کردن گزینه های مد نظر خود، با انتخاب apply تغییرات اعمال شده را ذخیره کنید.

 

  1. Router

دومین بخش از تنظیمات پیشرفته (Advanced Settings) مربوط به Router (تصویر شماره ۱۷) است. در این بخش اطلاعات زیر وجود دارد که سعی می کنیم هرکدام از آنها را به اختصار توضیح دهیم.

IP Address: آدرس IP اولیه مودم است که همانطور که ملاحظه می فرمایید در حال حاضر ۱۹۲٫۱۶۸٫۰٫۱ است.

Subnet Mask: عددی است ۳۲ بیتی که تعداد بیت‌های Host ID و Net ID را مشخص می کند.

DHCP server: پروتکلی است که آدرس‌های IP را به دستگاه‌ها می‌دهد. این گزینه به صورت پیش‌فرض فعال (Enable) است و اگر آن را غیرفعال (Disable) کنید، هر بار برای هر دستگاهی که بخواهد به مودم متصل ‌شود، باید به صورت دستی یک آدرس IP تعریف کنید.

DHCP IP pool: محل ذخیره آدرس های IP .

DHCP Lease Time: آدرس IP معمولاً برای مدت محدودی معتبر است که DHCP Lease نام دارد و پایان این زمان، Lease منقضی می شود و کاربر قادر نخواهد بود از آدرس IP استفاده کند و باید مجدداً درخواست دهد و زمان را افزایش دهد.

17

تصویر شماره ۱۷

  1. Firewall

سومین بخش از تنظیمات پیشرفته (Advanced Settings) که در تصویر شماره ۱۸ نمای منوی آن را می بینید، Firewall نام دارد.

18

تصویر شماره ۱۸

خود این بخش، چهار زیرمنوی اصلی دارد که عبارتند از:

Port filtering: با فعال کردن port filtering (تصویر شماره ۱۹)، می توانید برخی از پورت‌ها یا درگاه‌ها را مسدود کنید تا تمامی سرویس‌هایی که از طریق پورت فیلترشده ارائه می‌شود، غیر قابل دسترس شود.

Port Mapping: با فعال کردن این گزینه، درخواست های ورودی با آدرسی با پورت مشخص، ترجمه شده و به یک سیستم دیگر فرستاده می شود. (تصویر شماره ۲۰)

UPnP: مجموعه‌ای از استاندارد‌های جهانی برای اتصال آسان و سریع دستگاه‌های مختلف دیجیتالی و تبادل اطلاعات با یکدیگر است تا اتصال و ارتباط دستگاه‌ها برای به اشتراک گذاشتن هرگونه فایلی از جمله عکس، فیلم، آهنگ و… واز طریقWi-Fi ساده تر شود. این گزینه معمولاً به صورت پیش فرض غیرفعال است. (تصویر شماره ۲۱)

DMZ: محیط امن سرورهاست که برای محافظت و کاهش احتمال حمله به شبکه داخلی ایجاد می شود. با فعال کردن این گزینه، در واقع یک لایه امنیتی اضافی برای شبکه خود فراهم می کنید تا دسترسی هکرها به سرورهای داخلی و داده‌های شما محدود شود. (تصویر شماره ۲۲)

19

تصویر شماره ۱۹

 

20

تصویر شماره ۲۰

 

21

تصویر شماره ۲۱

22

تصویر شماره ۲۲

  1. Update

چهارمین بخش از تنظیمات پیشرفته (Advanced Settings) که در تصویر شماره ۲۳ مشاهده می فرمایید، Update نام دارد.

همانطور که از نام این بخش پیداست، مربوط به دریافت نسخه جدید است و از طریق آن می توانیم آخرین به روز رسانی را انجام دهیم.

با انتخاب گزینه check که کادری آبی رنگ در میانه صفحه است (تصویر شماره ۲۳)، آخرین نسخه جستجو می شود و در صورتی که آخرین نسخه موجود شده باشد، اطلاع داده می شود و در غیر این صورت پیامی ظاهر می شود که نشان می دهد نسخه جدیدی وجود ندارد.

در قسمت پایین که با عنوان Auto Check Settings مشخص شده و به صورت پیش فرض فعال است، نسخه (ورژن) جدید به صورت اتوماتیک و خودکار به روز رسانی می شود و همینطور می توانید مشخص کنید هر چند روز یک بار جستجو برای نسخه جدید انجام شود.

در پایان نیز گزینه ای وجود دارد که اگر آن را انتخاب کنید، مودم شما در حالت رومینگ نیز عمل به روز رسانی را انجام می دهد.

نکته قابل توجه در این قسمت این است که اگر تیک فعال سازی این گزینه را زده باشید، ممکن است در شرایط رومینگ، متحمل هزینه بیشتر شوید.

فراموش نکنید در پایان اعمال تغییرات در این صفحه، حتماً با انتخاب گزینه apply تنظیمات خود را ذخیره کنید.

23

تصویر شماره ۲۳

  1. Others

پنجمین و آخرین بخش از منوی Advanced settings است که خود شامل پنج قسمت مختلف است: (تصویر شماره ۲۴)

24

تصویر شماره ۲۴

Reset: با انتخاب گزینه Reset تمامی تغییرات تنظیمات مودم، حذف شده و مودم کاملاً پاک می شود (تصویر شماره ۲۵).

Restart: در این قسمت نیز می توانید مودم خود را راه اندازی مجدد کنید (تصویر شماره ۲۶).

PIN Management: با استفاده از این قسمت می توانید پین تعیین کنید یا پین موجود مودم را غیرفعال کنید. به یاد داشته باشید کاربر تنها سه بار قادر به وارد کردن پین خواهید بود. با استفاده از گزینه change PIN پین را تغییر داده و در انتها گزینه APPLY را انتخاب و تغییرات خود را ذخیره کنید.

تغییرات این قسمت را تنها در صورتی می توانید انجام دهید که مودم در حالت اتصال نباشد. (تصویر شماره ۲۷)

Fast Boot: اساساً Fastboot یک ابزار یا پروتکلی برای رایت مستقیم اطلاعات در حافظه‌ دستگاه است. این ابزار در واقع برای فلش کردن فایل‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد دیگر آن نیز امکان بازگرداندن نسخه های پشتیبان ، تغییر Splash Screen و فلش کردن ROM است. (تصویر شماره ۲۸)

25

تصویر شماره ۲۵

 

26

تصویر شماره ۲۶

 

27

تصویر شماره ۲۷

 

28

تصویر شماره ۲۸

QR-code

پس از اتمام توضیحات مربوط به منوهای پنل مدیریتی مودم ZTE MF920V، به توضیح آخرین نکته می پردازیم؛ یک رمزینه (QR-code) که در پایین سمت راست صفحه اصلی پنل قرار دارد.

با اسکن این کد توسط گوشی تلفن همراه خود، علاوه بر اینکه می توانید نام و نوع اتصال خود را مشاهده کنید، رمز وای فای نیز نمایش داده می شود.

شما می توانید با استفاده از گزینه share این اطلاعات را به اشتراک بگذارید تا اطرافیان شما نیز بتوانند از اینترنت مودم شما بهره مند شوند. (تصویر شماره ۲۹)

29

تصویر شماره ۲۹

***

امیدواریم با این توضیحات که سعی شده بود به راحت ترین شکل ممکن و به صورت تصویری ارائه شود، بتوانید مودم خود را شخصی سازی کرده و از اینترنت پرسرعتی که به شما ارائه می کند، لذت ببرید.

دیگر پست های آموزشی و اخبار دنیای فناوری را نیز از دست ندهید.

راستی! شما میتوانید در بخش دیدگاه ها موضوعات مورد علاقه خود را برای مقالات بعدی که به صورت اختصاصی توسط تیم وبسایت رسمی IDH تهیه میشوند با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله که در خصوص آموزش کار با پنل مدیریتی مودم ۴G همراه ZTE MF920V بود استفاده و لذت برده باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “آموزش جامع مدیریت و تنظیم مودم همراه ZTE MF920V

  1. حمیدرضا پناهی گفت:

    سلام روز بخیر. من این مودم mf920v رو چند روزیه تهیه کردم. با گارانتی IDH . تمام قسمت ها همانند اشکالی هستند که در سایته اما گزینه ussd و phone book ندارم. لطفاً راهنمایی کنید

    1. Admin گفت:

      وقت بخیر، لطفا با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن. ۰۲۱۷۱۳۲۵
      داخلی ۱۰۲

  2. مهدی حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید یسوال داشتم
    مودم من mf920u هست هروقت ک دستگاه رو خاموش میکنم بعدش ک دوباره میخوام استفاده کنم روشن ک میکنم باید وارد سایت همین ۱۹۲٫۱۶۸٫۰٫۱ بشم تا مودم رو فعال کنم وگرنه کار نمیکنه میشه بگید چیکار کنم؟!

    1. Admin گفت:

      سلام وقت بخییر، لطفا روز ۱۴ فروردین با شرکت ، قسمت پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *