News

برترین مودم‌های هواوی در سال ۲۰۱۹ به انتخاب سایت MSN

برترین مودم‌های هواوی در سال 2019 به انتخاب سایت MSN

سلام بر همراهان همیشگی پست های آموزشی و فناوری وبسایت رسمی IDH. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مودم‌های هواوی در سال ۲۰۱۹ به انتخاب سایت MSN بپردازیم.

در واپسین روزهای سال ۲۰۱۹ به رسم هرسال، فهرستی از بهترین‌های هر حوزه برای علاقمندان و دنبال­کنندگان ارائه می‌شود؛ بهترین فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌های کامپیوتری، شغل‌ها، ترانه‌ها و … .

ما هم به تبعیت از همین سنت، به سراغ فهرست بهترین و پرفروش­ترین مودم‌های هوآوی در سال ۲۰۱۹ رفته‌ایم.

لازم به ذکر است، در حالی آخرین روز از سال ۲۰۱۹ را سپری می‌کنیم که انواع مختلف مودم‌های هواوی موفق شده­ اند نام خود را در رده‌های بالای فهرست بهترین‌های امسال به ثبت برسانند.

جالب است بدانید: شرکت IDH تنها نماینده رسمی مودم های هواوی در ایران است که انواع مودم های رومیزی و مودم های همراه سیمکارت خور هواوی را با گارانتی ۳ ساله IDH عرضه میکند.


فهرست بهترین مودم‌های هواوی در سال ۲۰۱۹

با هم به مرور فهرستی از بهترین و پرفروش­ترین مودم‌-روترهای Huawei در سال ۲۰۱۹ که توسط پایگاه اینترنتی MSN (متعلق به شرکت مایکروسافت) منتشر شده، می‌پردازیم.

شما میتوانید اکثر مودم های معرفی شده در این لیست را در فروشگاه IDH مشاهده و به طور دقیق تر بررسی فرمایید.

 

Modem USB 4G LTE Huawei E397u-53 (1

این مودم پهن­باند ۴G ممتاز، لپ­تاپ و کامپیوتر را ۱۰ برابر سریع­تر از ۳G به اینترنت وصل می‌کند. همچنین از کارت حافظه میکرو ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند.

ظاهر این مودم بسیار ساده است؛ روی بدنه­ اش یک دکمه متحرک وجود دارد که با بیرون کشیدن آن USB از بیرون سوار می‌شود.

در کنار بدنه، محل آنتن خارجی قرار گرفته و یک کلاهک پلاستیکی این محل را می‌پوشاند.

در طرف دیگر نیز شکاف سیمکارت قرار دارد.

این مدل نیز مانند سایر مودم‌های هوآوی، با سیستم ­عامل ویندوز و مک سازگار است؛ اما برای کار با لینوکس، باید درایو را ارتقا داد.

۲) Huawei E8372

83721
این مودم سبک و زیبا که از سیمکارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل پشتیبانی می‌کند و قابلیت برقراری ارتباط با سیستم‌‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک را داراست، سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌آورد.

با قرار دادن یک سیمکارت ۴G در این مودم، ۱۰ کاربر می‌توانند به صورت همزمان (بدون افت سرعت و کیفیت) به اینترنت متصل شوند.

نکته جالب در مورد این مودم، وجود یک درگاه Micro SD در کنار بدنه آن است که کاربران از طریق آن می‌توانند فایل‌های خود را به اشتراک بگذارند.

همین حالا سفارش دهید: خرید مودم Huawei E8372 4G با ۳ سال گارانتی

 

۳) Huawei E5885LS – 93A 4G LTE Mobile Wifi 2 Pro

بهترین مودم همراه هواوی در سال 2019
این محصول، درواقع یک مودم نسل چهارونیم (۴٫۵G) است که سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه را برای کاربر فراهم می‌آورد.

یکی از نقاط قوت این مودم، باتری فوق ­العاده قوی ۶۴۰۰ میلی ­آمپری آن است که ۲۵ ساعت ارائه اینترنت بی‌سیم را فراهم می‌سازد.

شرکت هوآوی در قسمت بالایی بدنه این دستگاه، صفحه‌ نمایشی برای ارائه اطلاعات وضعیت اتصال به اینترنت، پیام کوتاه، آنتن‌دهی، باتری و… تعبیه کرده است.

 

۴) Huawei E3372h-153

این مودم همراه نسل چهارم با اتصال به کامپیوتر یا لپ­تاپ از طریق پورت USB، اینترنت پرسرعت بیسیم را فراهم می‌کند.

این محصول شرکت Huawei که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت را داراست، در حالت ۴G سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند.

 

۵) Huawei E8372-155 Wifi 2 Mini 4G LTE

این محصول عالی هوآوی، یک مودم سیمکارتی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G است.

یکی از ویژگی‌های این مودم امکان به اشتراک ­گذاری فایل‌های مختلف است؛ به این صورت که با قرار دادن یک کارت حافظه درون درگاه میکرو SD کنار بدنه این مودم، می­توان فایل‌های مختلف را با دیگران به اشتراک گذاشت.

همچنین این مودم برای سهولت استفاده در ماشین، دارای یک پورت USB است که با استفاده از یک مبدل فندکی، به فندک اتومبیل متصل می‌شود.

 

۶) Huawei EC8201 Mobile Wifi Modem

این مودم جیبی شرکت هوآوی که با ۸۸ میلیمتر طول، تنها ۳۰ گرم وزن دارد، ۸ کاربر را برای دسترسی همزمان به اینترنت پشتیبانی می‌کند.

این محصول همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت را داراست.

۷) E5573 LTE Pocket Mobile Wifi Router

بهترین مودم های هواوی در سال 2019
این محصول امکان سرویس دادن همزمان به ۱۰ دستگاه مانند لپ‌تاپ، تبلت، موبایل و… را فراهم می‌کند.

با دارا بودن باتری ۱۵۰۰ میلی­ آمپری، قابلیت استفاده چهارساعته در حالت Wifi و ۳۰۰ ساعته در حالت آماده به کار را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این مودم با ظاهری زیبا و ظریف، دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت باتری و آنتن است و از کارت حافظه میکرو ۳۲ گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌کند.

۸) Huawei E8377s-153 Wireless Modem

بهترین مودم 2019
این مودم فندکی که به طراحی شارژر‌های فندکی خودرو نیز بسیار نزدیک است، دارای سرعت انتقال اطلاعات برابر با ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه در حالت دانلود و ۵۰ مگابیت بر ثانیه در حالت آپلود است.

امکان راه‌اندازی بر روی اندروید و iOS از طریق اپلیکیشن اختصاصی، قابلیت اتصال ۱۰ کاربر به صورت همزمان، تغذیه از طریق پورت فندکی خودرو، قابلیت سازگاری با تمامی اپراتور‌های تلفن همراه و… ازجمله ویژگی‌های این مودم بسیار زیباست.

۹) Huawei E5330Bs-2

این مودم که با طراحی ساده و شیک و اندازه کوچک در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده، مانند اکثر مودم‌های شرکت هوآوی؛ صفحه نمایشی برای نشان دادن وضعیت آنتن، پیام کوتاه و وضعیت باتری دارد.

با استفاده از این محصول حداکثر ۱۰ کاربر می‌توانند به صورت همزمان به این مودم – که از سیمکارت تمامی اپراتورها پشتیبانی می‌کند – متصل شوند.

۱۰) Huawei E5577Cs-321

خرید مودم e5577c
این مودم، با اتکا بر فناوری LTE Cat4 میتواند سرعت دانلودی برابر با ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان آورد. ۱۰ کاربر به طور همزمان میتوانند از اینترنت ۴G این مودم بهره مند شوند.

پشتیبانی از دو باند ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز میتواند حداقل تداخل شبکه را تبدیل به یک نکته مثبت برای این محصول کند.

همین حالا سفارش دهید: خرید مودم Huawei E5577c 4G با ۳ سال گارانتی

 

منبع: https://www.msn.com/en-us/lifestyle/rf-buying-guides/best-huawei-modems-reviews

 

دیگر پست های آموزشی و اخبار دنیای فناوری را نیز از دست ندهید.

راستی! شما میتوانید در بخش دیدگاه ها موضوعات مورد علاقه خود را برای مقالات بعدی که به صورت اختصاصی توسط تیم وبسایت رسمی IDH تهیه میشوند با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله که در خصوص معرفی بهترین مودم های هواوی در سال ۲۰۱۹ به انتخاب وبسایت MSN بود استفاده و لذت برده باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

1 نظر در “برترین مودم‌های هواوی در سال ۲۰۱۹ به انتخاب سایت MSN

  1. Mohammadjavad گفت:

    چقدر عالي ، خيلي خوب و كاربردي بود ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *