News

بهترین مودم‌های رومیزی ۲۰۲۲

بهترین مودم‌های رومیزی 2022

سلام به همراهان همیشگی پست های آموزشی و اخبار فناوری وبسایت IDH . در این مقاله قصد معرفی بهترین مودم‌های رومیزی ۲۰۲۲ را داریم، همراه ما باشید.

مودم‌های رومیزی برخلاف مودم‌های جیبی و همراه، اندازه و وزن بیشتری دارند. به طور معمول، از مودم‌های رومیزی در دفاتر و سازمان‌ها استفاده می‌شود. مودم‌های رومیزی دارای امکاناتی از قبیل آنتن دهی بالا، سرعت زیاد، وزن بیشتر می‌باشند.

پردازنده و رم مودم‌های رومیزی قوی‌تر است و قدرت پردازش بیشتری دارند. از مهمترین ویژگی‌های مودم‌های رومیزی می‌توان به قابلیت ارتقاء آنتن خارجی و قابلیت اتصال دستگاه‌های بیشتر اشاره کرد.

 

مودم رومیزی 4.5G TD-LTE هواوی مدل B622-335

بهترین مارک‌های مودم رومیزی

هنگام خرید مودم رومیزی به برند سازنده‌ی مودم و ویژگی‌ها و قابلیت‌های مودم توجه داشته باشید.

مودم رومیزی باکیفیت، مودمی است که میزان آنتن دهی بالا و سرعت انتقال دیتا بالا دارد و از دستگاه‌های زیاد پشتیبانی می‌کند. اگر مودمی که قصد خریدش را دارید، تمام این ویژگی‌ها را ندارد باید در انتخاب خود تجدیدنظر کنید.در ادامه به بهترین مودم‌های رومیزی ۲۰۲۲ و معرفی تعدادی از آنها می پردازیم.

مزایای استفاده از مودم رومیزی و ثابت چیست؟

مودم‌های رومیزی و ثابت به برق شهری و خطوط تلفن متصل می‌باشند. به همین دلیل، لازم نیست که نگران کاهش طول عمرباتری دستگاه یا خرابی باتری مودم باشید. همچنین، مودم‌های رومیزی از پورت‌های شبکه‌ی LAN و WAN استفاده می‌کنند که باعث افزایش آنتن دهی می‌شوند.

ویژگی های مودم رومیزی ZTE 4G mf283u

مودم رومیزیzte مدل MF283u، یک نوع مودم رومیزی با قابلیت اتصال ۴G می‌باشد. این مودم توسط برند ZTE ساخته شده است. یکی از مهمترین قابلیت‌های این مودم، داشتن سیگنال‌ها و آنتن دهی قوی و پرسرعت می‌باشد. مودم رومیزیMF283u ‎  نسبت به سایر مودم‌های موجود در بازار قیمت مناسب‌تری نیز دارد. بنابراین، اگر به دنبال خرید مودم رومیزی باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، به شما خرید مودم باکیفیت رومیزی MF283u را پیشنهاد می‌کنیم.

 

خرید مودم رومیزی zte mf283

ویژگی های مودم رومیزی هواوی B622

مودم رومیزی B622 TD-LTE توسط برند هواوی ساخته شده است. این نوع مودم جز بهترین مودم‌های رومیزی ۲۰۲۲ برای استفاده در منزل یا محیط کارتان می‌باشد. مودم b622 جزء باکیفیت‌ترین مودم‌های رومیزی ساخته شده توسط برند هواوی است. از ویژگی‌های این مودم رومیزی می‌توان به اندازه و ابعاد متناسب، قابلیت اتصال سریع و پشتیبانی از دستگاه‌های مختلف اشاره کرد. همچنین از این مودم به عنوان مودم گمینگ نیز استفاده می شود.از مشخصات دیگر مودم B622 ساخته شده توسط شرکت هواوی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت پشتیبانی تا حداکثر ۳۲ دستگاه؛
  • دارای آداپتور برق و کابل LAN؛
  • دارای قابلیت پشتیبانی از استاندارد LTE Cat 6
  • قابلیت اتصال ۲ آنتن خارجی به دستگاه

 

مودم رومیزی تی دی ال تی ای هواوی B622 IDH

معرفی مودم رومیزی ZTE 5 G MC801 A

مودم رومیزی مدل ZTE 5 G MC801 A یکی از بهترین مودم‌های موجود در بازار می‌باشد. مودم رومیزی MC801 A توسط شرکت زد تی ای ساخته شده است.

از مشخصات مودم رومیزی ZTE 5 G MC801 A می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ۶۰۰ گرم وزن؛
  • دارای قابلیت سازگاری با سیستم عامل‌هایی مانند لنوکس؛
  • دارای نشانگر LED
  • منبع تغذیه به وسیله‌ی برق شهری

خرید مودم zte 5g IDH scaled 1

معرفی مودم هواوی B311

مودم B311 ساخت شرکت هواوی می‌باشد. شما می‌توانید با خرید مودم رومیزی B311 از اینترنت پرسرعت ۴G بهره‌مند شوید. مودم رومیزی B311 دارای ابعاد مناسبی است و حمل آن نیز به راحتی صورت می‌گیرد. از قابلیت‌های این مودم می‌توان به قابلیت اتصال چندین دستگاه به شبکه اینترنت اشاره کرد.

 

مودم رومیزی 4G B311 هواوی

 مودم‌های Huawei

شرکت هواوی، جزء بزرگترین شرکت‌های تولید‌کننده‌ی مودم‌های رومیزی، مودم‌های جیبی، تلفن همراه و…می‌باشد. یکی دیگر از بهترین مودم‌های رومیزی ۲۰۲۲

شما با خرید مودم‌های رومیزی هواوی می‌توانید از اینترنت پرسرعت این مودم‌های بهره‌مند شوید. شرکت هواوی توانسته است که بنا به انتخاب کاربران، مودم‌های رومیزی مختلفی را تولید و در بازار عرضه کند. انواع مودم‌های Huawei عبارتند از:

معرفی مودم‌های ZTE

مودم های رومیزی ZTE جزء بهترین مودم‌های رومیزی ۲۰۲۲ موجود در بازار می‌باشند. برند ZTE جزء برند‌های شناخته شده‌ی جهانی است که توانسته بهترین مودم‌های رومیزی ۲۰۲۲

را در این سال ها ارائه دهد. مودم‌های رومیزی ساخته شده توسط برند ZTE دارای امکاناتی از قبیل آنتی دهی زیاد و سرعت اینترنت قوی می‌باشد.

تفاوت مودم‌های رومیزی و مودم‌های جیبی

مودم‌های رومیزی و جیبی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در این بخش به بررسی این تفاوت‌ها می‌پردازیم. مودم‌های جیبی نسبت به مودم‌های رومیزی وزن کمتری دارند و قابل حمل نیز می‌باشند.

مودم‌های رومیزی دارای باتری نیستند و دیگر نگران خراب شدن باتری دستگاه نخواهید بود. اما مودم‌های جیبی قابلیت نگهداری شارژ دستگاه با باتری لیتیومی را دارند.

 

 

همچنین خواندن مطالب زیر پیشنهاد می شود:

وای فای سیار چیست؟

استاندارد وای فای چیست؟

تفاوت‌های رمزگذاری وای فای: امن ترین روش رمزگذاری وای فای کدام است؟

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *