News

تست مودم همراه E5885 4.5G WiFi 2 Pro هواوی

تست مودم همراه E5885 4.5G WiFi 2 Pro هواوی

سلام بر همراهان همیشگی پست های آموزشی و فناوری وبسایت رسمی IDH. در این نوشته، قصد داریم به ارائه گزارش تست مودم همراه E5885 4.5G WiFi 2 Pro هواوی بپردازیم.

در عصر اینترنت، ما به گشت و گذار در این پهنه وسیع اطلاعات در هر زمان و هر مکان نیاز داریم، اما هنگام بیرون رفتن، استفاده از اینترنت بعضا ناپایدار گوشی تلفن همراه که با معایب بسیاری نسبت به استفاده از مودم های جیبی همراه است، برای کسانی که تمایل به انتقال داده با کیفیت بالا دارند مشکل بزرگی به حساب می آید.

هم اکنون مطالعه کنید: ۵ دلیل برای خرید مودم همراه! (مزایای مودم جیبی بر اینترنت گوشی)

در نتیجه نقاط اتصال WiFi همراه که آنها را تحت عنوان مودم های همراه یا مودم های جیبی سیمکارت خور میشناسیم، در حال تبدیل شدن به یک راه حل خوب برای این امر هستند.

در این نوشته، به بررسی یک مودم همراه ۴G بی نظیر ساخت Huawei خواهیم پرداخت تا ببینیم که چه نکات قوت رضایت بخشی برای ما به ارمغان می آورد.

ظاهر جالب و لاکچری مودم E5885

مودم همراه E5885 هواوی

مودم مورد بررسی ما Huawei E5885 Mobile WiFi 2 Pro با شماره مدل Huawei E5885Ls-93a است که از این پس آن را به اختصار مودم E5885 هواوی مینامیم.

به دنبال طراحی نسل اول Huawei Mobile WiFi Pro E5770، مودم E5885 هواوی نیز به شکل مکعب است، اما ضخیم تر، ظریف تر و شکیل تر از مودم همراه E5770 است.

اندازه مودم E5885 به اندازه یک دست است و کاربر می تواند آن را به راحتی در دست بگیرد یا در جیب خود قرار دهد.

همچنین این مودم جیبی ۴٫۵G یک پاوربانک همراه نیز به شمار میرود و در واقع می تواند به عنوان یک منبع تغذیه برای شارژ دستگاه های دیگر توسط کابل USB مورد استفاده قرار گیرد.

نیمه بالایی قسمت جلویی آن از جنس پلاستیکی مشکی ساخته شده است.

یک صفحه نمایش OLED به اندازه ۰٫۹۶ اینچ در وسط این بخش بالایی قرار دارد که اطلاعاتی چون میزان باتری، نوع شبکه، آنتن دهی، اپراتور، پیامک ها و … را نشان میدهد.

عملکرد صفحه نمایش مشابه مدل قبلی یعنی مودم Huawei E5786 است و خبری از صفحه نمایش لمسی مانند مودم همراه Huawei E5787 WiFi Touch نیست.

نیمه دیگر قسمت جلویی آن از چرم ساخته شده است که باعث می شود جدا از زیبایی ظاهری لوکس دستگاه، مودم ۴٫۵G همراه هوآوی E5885 بسیار نرم و خوش دست بوده و احساس لمس بسیار خوشایندی برای کاربران فراهم سازد.

همچنین می بینیم که لوگوی Huawei فقط روی چرم در قسمت پایین صفحه LED چاپ شده است.

قاب پشتی نیز از چرم با نشان هوآوی و کلمات “CAT6/ 6300mAh/ 23Wh” ساخته شده است، به این معنی که E5885Ls-93a می تواند از LTE Cat.6 پشتیبانی کند و دارای باتری فوق العاده بزرگ ۶۴۰۰mAh است که میتواند تا ۲۳ ساعت کار مداوم داشته باشد.

مودم همراه e5885 هواوی

قاب پشتی هواوی E5885 قابل باز شدن است و می توان خشاب سیم کارت و حافظه Micro SD و دکمه Reset را در آن بخش مشاهده کرد.

مودم Huawei E5885Ls-93a از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند.

مودم E5885 هوآوی می تواند حداکثر حافظه کارت SD را تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی کند و داده ها از طریق WiFi در میان کاربران متصل به اشتراک بگذارد.

در کنار شیار سیم کارت، یک برچسب کوچک وجود دارد که نام این دستگاه را نشان می دهد: Huawei Mobile WiFi Pro2 E5885L و شماره مدل E5885Ls-93a و همچنین SSID، رمز WiFi، آدرس IP، نام کاربری و رمز ورود به پنل مدیریتی مودم نیز ذکر شده است.

همچنین یک کد QR وجود دارد که کاربر می تواند برای اتصال اسکن کند و شماره IMEI، شماره S/N، آرم های مجاز در ذیل آن ذکر شده است.

قاب فلزی دور مودم Huawei E5885 با رنگ طلایی ساخته شده است که این مودم جیبی هواوی را بسیار جذاب و باکلاس نشان می دهد!

در لبه بالایی، دکمه WPS و پاور در طرفین قرار دارد.

با باز کردن درپوش بین آنها، می توان پورت USB خروجی ۵V/2A، پورت ورودی ۵V/2A و یک پورت اترنت RJ 45 (پورت LAN) را دید.

همراه مودم Huawei E5885 یک بند وجود دارد که نه تنها می تواند دستگاه را آویزان کند بلکه به عنوان کابل USB نیز کار می کند.

کاربرد آن در نگه داشتن مودم E5885 WiFi pro 2 و شارژ دستگاه دیگر برای کاربر بسیار مفید است.

این طرح در مودم همراه Huawei E5770 WiFi Pro نیز موجود است و واقعاً طراحی خوبی است.

سریعترین سرعت گشت و گذار بی سیم

مودم E5885 هواوی با گارانتی IDH

در آزمایش ما، مودم E5885 اتصال ثابت و سریع به اینترنت را فراهم کرد.

با پشتیبانی از سرعت بارگیری ۳۰۰mbps در LTE رده ۶ یا همان Cat.6، مودم Huawei E5885 می تواند به سریعترین حالت شبکه موجود تبدیل شود تا بهترین پشتیبانی را برای انتقال داده فراهم کند.

هر زمان که در خانه باشید یا بیرون بروید قطعاً می تواند نیازهای رایج نظیر دانلود سریع، وب گردی، بازی آنلاین، مشاهده آنلاین ویدئوها با کیفیت بالا و … را برآورده کند.

اتصال به اینترنت از طریق WiFi مودم E5885 هواوی

مودم e5885

مودم جیبی سیمکارت خور Huawei Mobile WiFi 2 Pro به راحتی قابل استفاده است، کاربر فقط به یک سیم کارت با بسته یا ترافیک اینترنتی احتیاج دارد.

سیم کارت Micro SIM را در شکاف مربوط قرار داده و مودم را روشن میکنیم، سپس WiFi برای اتصال به اینترنت در دسترس خواهد بود.

کاربر می تواند از طریق تلفن های هوشمند، حالت شبکه، حجم داده (ترافیک) استفاده شده و مانده، وضعیت باتری و … را در اپلیکیشن مدیریت مودم های هواوی یعنی Huawei HiLink مشاهده کند.

هم اکنون مطالعه کنید: دانلود و آموزش نرم افزار مدیریت مودم های هواوی (هایلینک)

همچنین از این طریق، کاربر می تواند حالت WiFi را تنظیم کند و بر روی تک باند یا دو باند (۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز) قرار دهد.

البته، میزان داده استفاده شده و حالت شبکه و نام ارائه دهنده را در صفحه نمایش OLED نیز میتوان مشاهده کرد.

اتصال به اینترنت از طریق اترنت یا کابل LAN مودم E5885 هواوی

خرید مودم 4.5G جیبی E5885

اگر فقط کابل اترنت یا لن برای اتصال به اینترنت در دسترس باشد، مودم Huawei E5885 Mobile WiFi Pro 2 باز هم می تواند عملکرد خوب خود را نشان دهد.

فقط کابل اترنت را به پورت RJ45 متصل کرده و تنظیمات را از طریق Hilink APP یا رابط وب پیکربندی کنید، سپس می توانید به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

پیشنهاد ما دانلود برنامه Hilink، اتصال به Huawei E5885 و باز کردن برنامه برای تنظیمات است.

برای امنیت بیشتر، می توانید هنگام ورود به سیستم نام کاربری و رمز ورود را نیز تغییر دهید.

کل فرآیند بسیار ساده است و همچنین کاربر می تواند در صورت لزوم تنظیمات بیشتری را انجام دهد.

مودم E5885 هواوی به عنوان WiFi Repeater

مودم Huawei E5885 همچنین می تواند به عنوان تکرار کننده WiFi کار کند.

به این معنی که WiFi PRO 2 می تواند از طریق دستگاهی دیگر به WiFi موجود متصل شود، دقیقاً مانند تلفن متصل به WiFi.

بعد از اتصال، مودم Huawei E5885 می تواند پوشش WiFi را برای فضای بیشتر گسترش دهد.

با این حال، اگر مودم جیبی هوآوی E5885 از قبل به کابل اترنت متصل باشد ، عملکرد تکرار کننده WiFi غیر قابل استفاده است.

صرفه جویی در مصرف باتری و WiFi مهمان

مودم همراه E5885 از نظر کاربردی بسیار هوشمند است.

عملکرد صرفه جویی در باتری که در این مودم وجود دارد، هنگامی که فعال می شود، WiFi Pro 2 در صورت انتقال طولانی مدت داده به طور خودکار WiFi را می بندد تا در مصرف باتری صرفه جویی کند.

گاهی اوقات، کاربر ممکن است به WiFi ویژه ای برای مهمان نیاز داشته باشد که تنظیمات خاصی نظیر محدودیت در مصرف را دربر بگیرد؛ مودم ۴٫۵G هواوی E5885 می تواند این عملکرد را فراهم کند و در صورت عدم نیاز، کاربر می تواند این عملکرد را به راحتی از طریق Hilink APP ببندد.

اشتراک گذاری فضای ذخیره سازی بدون مصرف داده

کاربران متصل به وای فای مودم Huawei E5885 می توانند به راحتی فایل ها یا فیلم های موجود در کارت Micro SD را به اشتراک بگذارند.

نکته شگفت انگیز این است که اشتراک گذاری فایل ها منجر به مصرف هیچ مقداری از حجم اینترنت و تحمیل هزینه نمی شود، بنابراین به آن “اشتراک گذاری بدون مصرف داده” می گویند.

بهتر است فایل ها، تصاویر یا فیلم ها را از طریق Huawei Hilink APP به اشتراک بگذارید.

در ضمن مودم جیبی E5885 شرکت هواوی از ارسال پیام کوتاه نیز پشتیبانی می کند.

خلاصه

مشخصات فنی مودم e5885 هوآوی

Huawei E5885 Mobile WiFi Pro 2 به عنوان یکی از بهترین ابزارهای LTE با ترکیب عملکردهایی نظیر نقاط اتصال همراه ۴٫۵G، درگاه LAN و پاوربانک همراه، یک همراه قدرتمند و کاربردی برای فعالیت در فضای باز یا مسافرت های کاری است.

با طراحی جالب و لاکچری و بسیار با کیفیت این مودم و راه اندازی و مدیریت آسان آن نیز تجربه استفاده بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کرده است.

شما میتوانید این محصول پرفروش و محبوب را با ۳ سال گارانتی تعویض IDH، هم اکنون با ارسال رایگان به سراسر کشور، از فروشگاه IDH، تنها نماینده رسمی مودم های هواوی در ایران، خریداری فرمایید.

سفارش دهید: مودم جیبی هواوی مدل E5885

منبع

https://www.testberichte.de/p/huawei-tests/e5885-testbericht.html

Huawei E5885Ls-93a Mobile WiFi 2 Pro Test

دیگر پست های آموزشی و اخبار دنیای فناوری را نیز از دست ندهید.

راستی! شما میتوانید در بخش دیدگاه ها موضوعات مورد علاقه خود را برای مقالات بعدی که به صورت اختصاصی توسط تیم وبسایت رسمی IDH تهیه میشوند با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله که در خصوص گزارش تست مودم همراه E5885 4.5G WiFi 2 Pro هواوی بود استفاده و لذت برده باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *