News

معرفی ۳۵ سریالی که در ادامه سال ۲۰۲۱ انتظارمان را میکشند!

سریال WandaVision (پخش از دیزنی پلاس)

سلام بر همراهان همیشگی پست های آموزشی و فناوری وبسایت رسمی IDH. در این نوشته قصد داریم به سریال هایی که در سال ۲۰۲۱ پخش خواهند شد بپردازیم.

حال که یک ماه از سال جدید میلادی (سال ۲۰۲۱) میگذرد و برنامه تولید و انتشار مجموعه های نمایشی یا به تعبیر خودمانی سریال های جدید ۲۰۲۱ تقریبا به قطعیت رسیده است، در این نوشته قصد داریم بر این مجموعه ها مروری داشته باشیم.

در این مرور علاوه بر معرفی خلاصه داستان و حال و هوای سریال، شبکه منتشرکننده، لیست برخی از عوامل پشت و مقابل دوربین و … را نیز ارائه خواهیم کرد.

یکی از پرکار ترین کمپانی ها در سال ۲۰۲۱، مارول خواهد بود که همواره با داستان های ابرقهرمانی جذاب خود توانسته طیف وسیعی از مخاطبان در سنین مختلف را همراه کند.

هدف سریال های آتی کمپانی مارول در حقیقت تمرکز بر روی برخی از قهرمانان فیلم های پرفروش آنها در یک سری مجموعه های spinoff خواهد بود.

منظور از spinoff (اسپین آف) چیست؟ اسپین آف ها مجموعه های جدیدی هستند که شخصیت ها و المان های یک مجموعه قدیمی را در خود دارند؛ اما از نظر زاویه پردازش به کاراکترها و موضوعات یا تم یا … با مجموعه پیشین متفاوت اند. مثلا سریال سال های دور از خانه، اسپین آف سریال شاهگوش بود!

به دنبال تحقق این هدف، مارول علاوه بر سریال “WandaVision (واندا ویژن)” که از روز جمعه ۱۵ ژانویه به عنوان اولین سریال طولانی استودیو مارول شروع به پخش شد، “The Falcon and the Winter Soldier (شاهین و سرباز زمستان)” و “Loki (لوکی)” را نیز ارائه خواهد کرد.

اما سریال های دیگری نیز در سال ۲۰۲۱ شروع به پخش خواهند کرد که طرفداران آنها بیصبرانه منتظرشان هستند.

“Dexter (دکستر)” امسال شاهد احیای مجدد قاتل زنجیره ای محبوبش خواهد بود و سریال “Friends (دوستان)” ادامه خواهد یافت.

سریال های “The Nevers” ،”The Underground Railroad” و سریالی بر اساس بازی “Halo” نیز در لیست سریال های جدید سال ۲۰۲۱ خواهند بود.

در ادامه با ما در بررسی ۳۵ سریال جدید ۲۰۲۱ همراه باشید.

۳۵ سریال جدید ۲۰۲۱

البته لازم به ذکر است در لیست ۳۵ تایی ما، خبری از فصل جدید پیکی بلایندرز یا فصل جدید خانه کاغذی (سرقت پول) یا … نیست چراکه هیچ خبر رسمی و قطعی انتشار فصول جدید این سریال های محبوب در سال جاری را تائید نکرده است.

سریال Bel-Air (پخش از Peacock)

سریال Bel Air

این مجموعه به نوعی یک بازآفرینی از فیلم “The Prince Prince of Bel-Air” ساخته ویل اسمیت، است که یک برنامه سیت کام را به یک درام تبدیل می کند.

منظور از sitcom (سیت کام) چیست؟ یک سیت کام یا همان کمدی موقعیت، مجموعه ای کمدی است که بر محوریت تعدادی شخصیت ثابت شکل میگیرد که از یک قسمت به قسمت بعد منتقل میشوند!

این سریال سفارش تولید دو فصل را در حال حاضر دریافت کرده است.

سریال Bel-Air را مورگان کوپر تهیه کنندگی و کارگردانی خواهد کرد و بعلاوه با همکاری کریس کالینز کار نویسندگی سریال Bel air را بر عهده دارد.

این درام یک ساعته بر همان ماجرای مجموعه اصلی (انتقال ویل از فیلادلفیا به بل ایر) تمرکز خواهد کرد.

سریال The Book of Boba Fett (پخش از دیزنی پلاس)

سریال The Book of Boba Fett (پخش از دیزنی پلاس)

این سریال در واقع اسپین آف سریال “The Mandalorian” که نامزد اِمی دیزنی پلاس شد، خواهد بود.

سریال جدید دیزنی پلاس بر روی شخصیت Boba Fett شکارچی متمرکز خواهد شد.

Boba Fett برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ در یکی از فیلم های جنگ ستارگان تحت عنوان “Star Wars: The Empire Strikes Back” بر روی پرده سینما معرفی شد و به دلیل برخورداری از پوشش جالب مانند زره پوش بودن و رفتار های جذابش، محبوبیت بالایی در بین طرفدارن به دست آورد.

در سریال The Book of Boba Fett، بازیگر Boba Fett (نقش اصلی)، Temuera Morrison خواهد بود و Ming-Na Wen در نقش Fennec Shand شکارچی بازی می کند.

سریال Clarice (پخش از CBS)

سریال Clarice (پخش از CBS)

این سریال CBS، داستان زندگی شخصی مامور FBI، کلاریس استارلینگ، را باز می کند که شش ماه پس از وقایع “The Silence of the Lambs (سکوت بره ها)” در سال ۱۹۹۳ به میدان بازمی گردد.

براساس رمان نوشته شده توسط توماس هریس، سریال کلاریس نشان خواهد داد كه چگونه تجربه های آسیب زای كودكی استارلینگ به او این قدرت را داده است تا صدای خود را در دنیایی مردسالار به گوش برساند.

ربکا بریدز، این شخصیت محوری بازی شده توسط جودی فاستر در فیلم ۱۹۹۱ “سکوت بره ها” و توسط جولیان مور در اقتباس ۲۰۰۱ “هانیبال” را در اینجا به تصویر میکشد.

سریال Colin in Black and White (پخش از نتفلیکس)

سریال Colin in Black and White (پخش از نتفلیکس)

این مجموعه درام درباره کالین کاپرنیک، کودکی این ورزشکار و فضایی که در آن رشد کرده است را کاوش می کند. این سریال جدید ۲۰۲۱ توسط Kaepernick و Ava DuVernay ساخته شده است و هدف آن بیشتر تمرکز بر کم و کیف زندگی و تربیت کودک سیاه پوست است که تحت سرپرستی والدین سفیدپوست قرار گرفته است.

مری-لوئیز پارکر و نیک آفرمن در نقش پدر و مادر Kaepernick بازی می کنند و Jaden Michael نقش اصلی را در سریال Colin in Black and White بر عهده خواهد داشت.

سریال Cowboy Bebop (پخش از نتفلیکس)

سریال Cowboy Bebop (پخش از نتفلیکس)

سریال “Cowboy Bebop” به کارگردانی الکس گارسیا لوپز، برگرفته از یک کمیک ژاپنی معروف به همین نام است.

کلیات ماجرا از این قرار است که گروهی از شکارچیان جایزه بگیر سوار بر سفینه فضایی Bebop در جستجوی مجرمانی هستند که برای سر آنها پاداش تعیین شده است.

جان چو، مصطفی شاکر، دانیلا پیندا، الکس هاسل و النا ساتین در این سریال مهیج ۲۰۲۱ بازی می کنند.

سریال Dad Stop Embarrassing Me (پخش از نتفلیکس)

سریال Dad Stop Embarrassing Me (پخش از نتفلیکس)

جیمی فاکس در سریال “پدر بیش از این خجالت زده ام نکن” که از تجربیات او در طول بزرگ کردن دخترش، کورین فاکس، الهام گرفته است بازی می کند.

او همچنین تهیه کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده خواهد داشت، در حالی که کورین فاکس به عنوان تهیه کننده همکاری خواهد کرد.

اگرچه که جزئیات پیرامون داستان کاملاً محرمانه نگه داشته شده است، تا الان میدانیم که دیوید آلن گریر، کیلا درو، پورشا کلمن و جاناتان کایت نیز در سریال Dad Stop Embarrassing Me بازی می کنند.

سریال Dexter (پخش از Showtime)

سریال Dexter (پخش از Showtime)

مایکل سی. هال نقش اصلی خود را در یک سریال کوتاه بر اساس ماجرای قاتل زنجیره ای اولیه سریال “دکستر” تکرار می کند.

کلاید فیلیپس نیز به عنوان مجری طرح باز خواهد گشت. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد طرح داستان ۱۰ قسمت جدید سریال دکستر در دسترس نیست، میدانیم آخرین مخاطبان دكستر وی را ترك كرده اند، او مرگ خود را جعل كرده و به عنوان یك چوب بر مشغول گذران عمر است، در حالی كه پسرش توسط یك قاتل دیگر (با بازی ایوان استراوفسكی) تربیت میشود.

به نظر می رسد دكستر نتوانسته باشد تاریكی درونی خود را پشت سر بگذارد و لذا با كورت کالد ول، مردی كه به عنوان شهردار غیررسمی شهر كوچك آیرون لیك توصیف شده و به رویای آمریكایی پی برده است، در نزاع است. کالد ول یک انسان معمولی از دل مردم است مگر اینکه از خط قرمزهای او عبور یا به کسی که برای او مهم است صدمه ای وارد شود.

سریال The Dropout (پخش از Hulu)

سریال The Dropout (پخش از Hulu)

بر اساس پادکستی از ABC به همین نام، ارائه شده توسط ربکا جارویس، سریال “The Dropout” با بازی کیت مک کینون در نقش الیزابت هولمز، درباره یک دانشجوی انصرافی دانشگاه استنفورد است که تحصیلات خود را ترک کرده و یک شرکت فناوری مراقبت های بهداشتی به نام Theranos تاسیس کرد؛ شرکتی که انقلابی در آزمایش خون ایجاد کرد.

داستان چگونگی برملا شدن راز این استارت آپ پیشگامانه به عنوان یک کلاهبرداری را نشان خواهد داد، که هولمز و مدیر عامل سابق ترانوس را به چندین مورد کلاهبرداری برای توزیع آزمایش خون با نتایج جعلی به مشتریان متهم می کند.

سریال The Falcon and the Winter Soldier (پخش از دیزنی پلاس)

سریال The Falcon and the Winter Soldier (پخش از دیزنی پلاس)

این سریال با بازگشت آنتونی مکی و سباستین استن به نقش هایشان در دنیای سینمایی مارول می گذرد.

طرح کلی قصه داستان، قهرمان Falcon را پس از اینکه او در لحظات پایانی “انتقام جویان: پایان بازی” کسوت Captain America را به دست گرفت دنبال می کند.

سریال Foundation (پخش از Apple TV Plus)

سریال Foundation (پخش از Apple TV Plus)

بر اساس مجموعه کتاب های ایزاک آسیموف، سریال”بنیاد” گروهی از تبعیدیان در جهانی را دنبال می کند که در آن جا انسانها در سیاراتی تحت فرماندهی امپراتوری کهکشانی پراکنده شده اند. با شروع سقوط رهبران آنها، این گروه باید برای نجات بشریت تلاش کند.

بازیگران اصلی این نمایش لی پیس و جارد هریس هستند و تهیه کنندگی اجرایی آن را دیوید اس گویر، دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، مارسی راس و رابین آسیموف بر عهده دارد.

سریال Friends Reunion Special (پخش از HBO Max)

سریال Friends Reunion Special (پخش از HBO Max)

این قسمت از دیدار مجدد که در حال حاضر برای پخش در ماه مارس برنامه ریزی شده، علیرغم حضور بازیگران مجموعه تلویزیونی ۱۹۹۰، آنها را در نقش های قدیمی خود نمایش نخواهد داد.

در عوض، جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لابلانک، متیو پری و دیوید شویمر در یک میزگرد شرکت می کنند و نگاهی به سریال فرندز که تقریباً دو دهه از پخش آن می گذرد خواهند داشت.

سریال Genius: Aretha (پخش از National Geographic)

سریال Genius: Aretha (پخش از National Geographic)

سومین قسمت از مجموعه گلچین “Genius” که در آن سینتیا اریوو در نقش آرتا فرانکلین بازی می کند، به زندگی خواننده مشهور قطعات “Respect” و “I Say a Little Prayer”، دقیقاً مانند دو سری قبلی با آلبرت انیشتین و پابلو پیکاسو میپردازد.

سوزان-لوری پارک به عنوان مجری طرح ایفای نقش می کند و آنتونی همینگوی کارگردانی و تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه کوتاه هشت اپیزودی را انجام می دهد که در ابتدا قرار بود برای نمایش در ماه مه سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

سریال Girls5Eva (پحش از Peacock)

سریال Girls5Eva (پحش از Peacock)

از تینا فی و مردیت اسکاردینو نقل شده است که این سریال جدید Peacock، یک گروه دخترانه از دهه ۹۰ را به تصویر میکشد که متحد می شوند تا آرزوهایشان را تحقق ببخشند اما شرایط سنی و مشکلات پیش روی آنها اجازه این کار را به سهولت نخواهد داد.

اعضای گروه دختران را سارا بارئیل ستاره “Waitress”، رنه الیز گلدزبری، پائولا پل و Busy Philipps بازی می کنند. اشلی پارک، ستاره “امیلی در پاریس” نیز در یک نقش تکراری ظاهر خواهد شد.

سریال Gossip Girl (پخش از HBO Max)

سریال Gossip Girl (پخش از HBO Max)

یک “Gossip Girl” کاملاً جدید در حال بازگشت به HBO Max است.

این بازآفرینی که مدتها انتظارش را کشیدیم، جامعه جدیدی از دبیرستانی های نخبه نیویورک را که اکنون به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند، معرفی می کند. با بازیگران جدید و بازیگران ناشناخته، سریال “Gossip Girl” شبکه HBO Max قصد دارد که با استفاده از بازیگران متنوع تر، مدل جمعیتی شهر نیویورک را بهتر شبیه سازی کند. کریستن بل، راوی سریال اصلی، نقش روایت گرانه خود را تکرار می کند.

سریال Halo (پخش از Showtime)

سریال Halo (پخش از Showtime)

گیمر ها شاد می شوند! سریال “Halo”، بر اساس یک بازی ویدیویی به همین نام، یک مجموعه علمی-تخیلی است که بر جنگ قرن ۲۶ ام بین فرماندهی فضایی سازمان ملل و بیگانگان فضایی تمرکز خواهد کرد.

در این فصل ۱۰ اپیزودی، قسمت های یک ساعته تولید خواهد شد که در آنها کایل کیلن “Awake’s” به عنوان مجری طرح ایفای نقش کرده و پابلو شرایبر نقش اصلی Master Chief را به تصویر می کشد.

سریال Hawkeye (پخش از دیزنی پلاس)

سریال Hawkeye (پخش از دیزنی پلاس)

این مجموعه دیزنی پلاس شخصیت جدید کیت بیشاپ را با بازی هایلی استاینفلد معرفی می کند و بازگشت جرمی رنر در نقش کلینت بارتون در دنیای سینمایی مارول را نشان می دهد.

داستان آن در پی وقایع “انتقام جویان: پایان بازی” (۲۰۱۹) برای بررسی گذشته بارتون و چگونگی انتقال کسوت هاوکای به او شروع می شود.

سریال Impeachment: American Crime Story (پخش از FX)

سریال Impeachment: American Crime Story (پخش از FX)

سریال جدید رایان مورفی، سومین قسمت از “American Crime Story”، در خصوص داستان رسوایی ناشی از روابط رئیس جمهور بیل کلینتون و مونیکا لوینسکی خواهد بود. در این سریال جدید ۲۰۲۱ بیانی فلدشتاین، کلایو اوون، آنالی اشفورد، سارا پاولسون و بیلی آیشنر بازی می کنند.

سریال Inventing Anna (پخش از نتفلیکس)

سریال Inventing Anna (پخش از نتفلیکس)

این مجموعه نمایشی توسط Shonda Rhimes ساخته و تولید شده است و از مقاله مجله نیویورک (“How Anna Delvey Tricked New York’s Party People” نوشته جسیکا پرسلر) الهام گرفته شده است. در این فیلم جولیا گارنر که پیشتر او را در “Ozark’s” دیده بودیم در نقش آنا، کلاهبرداری که در روسیه متولد شده است و با ساختن هویت جعلی، وانمود می کند که یک ثروتمند آلمانی است بازی میکند.

سریال Lisey’s Story (پخش از Apple TV Plus)

سریال Lisey's Story (پخش از Apple TV Plus)

این سریال کوتاه فضایی که در رمانی از Stephen King به همین نام در سال ۲۰۰۶ خلق شده است را تداعی خواهد کرد. ماجرای سریال داستان لیسی، بازیابی خاطرات زنی درباره همسر رمان نویس فقیدش است. کینگ همچنین در کنار جی جی آبرامز و بازیگر جولیان مور به عنوان تهیه کننده اجرایی سریال فعالیت می کند.

سریال لوکی (پخش از دیزنی پلاس)

سریال لوکی (پخش از دیزنی پلاس)

تام هیدلستون نقش شخصیت محبوب مارول را در این مجموعه کوتاه که دنیای سینمایی مارول را به هم پیوند می دهد دوباره تکرار خواهد کرد. شاید بگویید اما لوکی که مرده است؟ این شش قسمت به لطف نسخه جایگزین لوکی که روند زمانی جدیدی از وقایع را ایجاد کرده از او ساخته شده است!

سریال ارباب حلقه ها (پخش از آمازون)

سریال ارباب حلقه ها (پخش از آمازون)

این اقتباس چند فصلی از “ارباب حلقه ها” محبوب “تالکین” مقدمه ای خواهد بود برای سه گانه فیلم که در دوره دوم دوران سرزمین میانه اتفاق می افتد. نویسندگان JD Payne و Patrick McKay، داستان ارباب حلقه ها را توسعه می دهند و به عنوان تهیه کننده و مجری طرح سریال فعالیت می کنند. در ماه دسامبر ۲۰۲۰، Variety گزارشی از ۲۰ مورد اضافه شده به بازیگران را ارائه داد اما اطلاعات زیادی در مورد طرح این مجموعه و شخصیت ها در دست نیست. با این حال، تولید پنج فصل این سریال، حداقل ۱ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت، بنابراین به راحتی می توان گفت چیزهای هیجان انگیز بسیاری در انتظار طرفداران LOTR خواهد بود.

سریال MacGruber (پخش از Peacock)

سریال MacGruber (پخش از Peacock)

MacGruber بازگشته است. بر اساس طرح تکراری “Saturday Night Live” که اولین بار در سال ۲۰۰۷ عنوان و بعداً در سال ۲۰۱۰ به یک فیلم کمدی اکشن تبدیل شد، مجموعه هشت اپیزودی Peacock که شاهد هنرنمایی مجدد ویل فورته به عنوان MacGruber خواهد بود، به نوعی یک شوخی با مجموعه تلویزیونی MacGyver که در سال ۱۹۸۵ ساخته شد به شمار میرود. داستان سریال در زمانی میگذرد که سرانجام MacGruber پس از ۱۰ سال تحمل حبس در پشت میله های زندان از زندان آزاد شده است. مأموریت آینده او این است که یک شرور مرموز یعنی فرمانده Enos Queeth را از بین ببرد.

Forte این مجموعه را می نویسد و مجری طرح آن است که تیمی خلاق را پشت دوربین ها در اختیار دارد؛ از جمله کارگردان Jorma Taccone که در کنار لورن مایکلز، جان گلدوین، اندرو سینگر، ارین دیوید و جان سلیمان، تهیه کنندگی را بر عهده خواهد داشت.

سریال Maid (پخش از Netflix)

سریال Maid (پخش از Netflix)

این مجموعه با الهام از “خدمتکار: سخت کوشی، درآمد کم و مادری که برای بقا میجنگد”، از استفانی لند، حول یک مادر تنها میچرخد که تلاش می کند تا از طریق یک شغل جدید خدمتگزاری روزگار بگذراند. مارگارت کواللی، نیک رابینسون و آنیکا نونی رز در این نمایش بازی می کنند. سریال Maid نتفلیکس که به عنوان یک درام-کمدی توصیف می شود، توسط مولی اسمیت متزلر ساخته شده است.

سریال Midnight Mass (پخش از Netflix)

سریال Midnight Mass (پخش از Netflix)

این سریال ترسناک از سازندگان “The Haunting of Hill House”، مایک فلاناگان و ترور میسی، یک جامعه جزیره ای منزوی را دنبال می کند که پس از ورود یک کشیش جوان مرموز ، اتفاقات شگفت انگیز و ترسناکی را تجربه می کند. کیت سیگل ، بازیگر “هیل هاوس”، به همراه هامیش لینکلیتر، آنابت گیش، مایکل ترکو، سامانتا اسلوایان و هنری توماس و … در سریال “Midnight Mass” خواهند شد.

سریال Ms. Marvel (پخش از دیزنی پلاس)

سریال Ms. Marvel (پخش از دیزنی پلاس)

در این سریال مارول، ایمان ولانی به عنوان یک نوجوان پاکستانی-آمریکایی بازی می کند که از نوشتن داستان های داستانی در مورد کاپیتان مارول به قهرمان خود تبدیل می شود. سریال خانم مارول توسط کوین فیج ، بیشا کی علی ، سانا امانت ، عادل ال اربی و بلال فلاح تهیه شده است.

سریال The Nevers (پخش از HBO Max)

سریال The Nevers (پخش از HBO Max)

درام علمی-تخیلی “The Nevers” از ذهن خالق “Buffy the Vampire Slayer” جاس ودون، داستانی در مورد گروهی از زنان ویکتوریایی است که خود را صاحب توانایی های غیرمعمول در برابر دشمنانی فرای تصور و در مأموریتی که ممکن است روند آن وقایع جهان را تغییر دهد می بینند. این مجموعه با ستاره هایی نظیر لورا دونلی، اولیویا ویلیامز، نیک فراست، الینور تاملینسون و آن اسکلی با رویکرد حمایت از حقوق طبقات پایین و محافظت از آنها ساخته میشود.

سریال Nine Perfect Strangers (پخش از Hulu)

سریال Nine Perfect Strangers (پخش از Hulu)

این مجموعه Hulu همکاری دیگری است بین نیکول کیدمن و دیوید ای. کلی خالق “Big Little Lies”. بر اساس رمانی به همین نام توسط لیان موریارتی در سال ۲۰۱۸، سریال “Nine Perfect Strangers” به درمان ۹ نفر از ساکنان شهری می پردازد که ۱۰ روز را در یک مجموعه استراحتگاهی با هدف ارائه مراقبت های سلامتی سپری می کنند. کیدمن در نقش مدیر استراحتگاه بازی می کند، که ماموریت دارد جانی دوباره به این ۹ نفر ببخشد. ملیسا مک کارتی، لوک ایوانز، مایکل شانون، رجینا هال و مانی جاسینتو نیز در این سریال کوتاه بازی می کنند.

سریال Only Murders in the Building (پخش از Hulu)

سریال Only Murders in the Building (پخش از Hulu)

در این کمدی پیش رو استیو مارتین، مارتین شورت و سلنا گومز به عنوان گروهی از طرفداران جنایات واقعی بازی خواهند کرد که در همین حین خود را درگیر یکی از این جنایات می کنند. آنها امیدوارند که تجربیاتشان بتواند آنها را به حل معمای قتلی که در مجتمع آپارتمانی آنها رخ داده هدایت کند. مارتین و جان هافمن خالقان این سریال هستند.

سریال Peacemaker (پخش از HBO Max)

سریال Peacemaker (پخش از HBO Max)

این مجموعه، اسپین آف “جوخه خودکشی” با بازی جان سینا در نقش اصلی، ریشه ها و اصالت Peacemaker را بررسی می کند، مردی که به هر قیمتی به صلح اعتقاد دارد، بی اعتنا به اینکه چه هزینه ای، حتی جانی، داشته باشد. جیمز گان نویسنده و کارگردان فیلم، این مجموعه را نیز نوشته و قسمت های مختلفی را کارگردانی خواهد کرد. دانیل بروکس، استیو ایگی، رابرت پاتریک، جنیفر هالند و کریس کنراد نیز در این کمدی اکشن ظاهر می شوند.

سریال Punky Brewster (پخش از Peacock)

سریال Punky Brewster (پخش از Peacock)

با احیای سیت کام محبوب از دهه ۱۹۸۰، سریال Punky Brewster در واقع Punky را دنبال می کند که زمانی توسط یک پدر خوانده پذیرفته شد و اکنون مادر تنهای سه نفر است. او با یک دختر جوان ملاقات می کند (ایزی، با بازی کوین کوپلند) که او را به یاد خود جوان ترش می اندازد. چری جانسون همچنین نقش اصلی خود را به عنوان بهترین دوست پانکی چری بازی خواهد کرد.

سریال Shadow and Bone (پخش از نتفلیکس)

سریال Shadow and Bone (پخش از نتفلیکس)

این سریال درام فانتزی که در آوریل ۲۰۲۱ پخش می شود، بر اساس سه گانه “سایه و استخوان” لی باردوگو و دوگانه “Six of Crows” ساخته شده است و در آن یک زن جوان با قدرت های تازه کشف شده در مرکز قصه قرار دارد که سعی دارد خانه خود را از دست یک نیروی شیطانی قدرتمند نجات دهد.

در این سریال، فردی کارتر، بن بارنز، جسی می لی، آرچی رنوکس و آمیتا سومان بازی می کنند.

این سریال توسط Eric Heisserer ،Shawn Levy ،Pouya Shahbazian ،Leigh Bardugo ،Dan Levine ،Dan Cohen و Josh Barry تهیه شده است.

سریال The Underground Railroad (پخش از آمازون)

سریال The Underground Railroad (پخش از آمازون)

این مجموعه درام داستانی تاریخی که توسط باری جنکینز هدایت می شود ، شبکه ای از مخالفان سرسخت برده داری در اوایل تا اواسط دهه ۱۸۰۰ را دنبال می کند که مسیرهای مخفی زیرزمینی و خانه های امنی که به بردگان سیاه پوست آمریکایی اجازه می دهد به سوی به آزادی فرار کنند را برایشان فراهم میکنند. بر اساس کتابی به همین نام از کالسون وایتهد، تمرکز اصلی سریال بر روی سفر کورا (با بازی توسو مبدو)، یک زن سیاه پوست برده در جورجیا، است که به سزار (با بازی آرون پیر) ملحق میشود تا با فرار از مسیر ریل زیرزمینی به آزادی برسد.

سریال Schmigadoon (پخش از Apple TV Plus)

سریال Schmigadoon (پخش از Apple TV Plus)

این مجموعه با قرض گرفتن عنوان و مفهوم از نمایش موزیکال برادوی “Brigadoon”، زوجی را نشان میدهد که یک شهر کوچک به نام Schmigadoon را کشف می کنند، جایی که شهروندان به گونه ای رفتار می کنند که گویی در یک نمایش موزیکال حضور دارند. این زوج خود را در شهر گیر افتاده میبینند تا اینکه عشق واقعی را پیدا کنند. بازیگران این کمدی موزیکال شامل بازیگران “Saturday Night Live” سیسی استرانگ به همراه کیگان-مایکل کی، آلن کامینگ، فرد آرمیسن، کریستن شنوت، آرون تویت، داو کامرون، آریانا دبوز، جیمه کمیل، جین کراکوفسکی و آن هارادا هستند.

سریال WandaVision (پخش از دیزنی پلاس)

سریال WandaVision (پخش از دیزنی پلاس)

پخش این سریال از شبکه دیزنی پلاس در حال حاضر شروع شده است، در “WandaVision” ستاره های مارول الیزابت اولسن و پاول بتانی را شاهدیم که زندگی زناشویی را در یک محیط حومه شهر میگذرانند؛ اما آنها به آرامی می آموزند که ظاهر عادی دنیای جدیدشان ممکن است آن چیزی نباشد که به نظر می رسد. Teyonah Parris ،Kathryn Hahn ،Randall Park و Kat Dennings نیز در این مجموعه پیچیده و جذاب بازی می کنند.

سریال Young Rock (پخش از NBC)

سریال Young Rock (پخش از NBC)

سریال طنز راک جوان که براساس زندگی دواین جانسون کشتی گیر حرفه ای و بازیگر بسیار محبوب ساخته شده است، شاهد سه دوره زندگی او با بازی سه بازیگر مختلف در نقش جانسون خواهد بود: آدریان گرولکس برای سن ۱۰ سالگی راک، بردلی کنستانت برای سن ۱۵ سالگی او و اولی لاتوکفو به عنوان یک جوان بالغ. استیسی لیلوا، جوزف لی اندرسون و آنا توئیزیلا نیز در این سریال ناهنچکا خان و جانسون بازی میکنند. تولید سریال در نوامبر سال ۲۰۲۰ در استرالیا به پایان رسید.

 

منبع

https://variety.com/lists/new-tv-series-coming-in-2021//

دیگر پست های آموزشی و اخبار دنیای فناوری را نیز از دست ندهید.

راستی! شما میتوانید در بخش دیدگاه ها موضوعات مورد علاقه خود را برای مقالات بعدی که به صورت اختصاصی توسط تیم وبسایت رسمی IDH تهیه میشوند با ما در میان بگذارید. به نظر شما بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندروید و ios در سالی که گذشت کدام ها بودند؟

امیدواریم از این مقاله که در خصوص معرفی جدیدترین سریال های ۲۰۲۱ بود، استفاده و لذت برده باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *