معرفی مودم, News

معرفی مودم های مناسب گیم هواوی

مودم گیمینگ هوآوی

در این مقاله قصد داریم به معرفی مودم های مناسب گیم هواوی بپردازیم. هواوی یکی از بزرگترین تولید کنندگان مودم در دنیا است که مودم های مختلفی را برای شرایط و کاربردهای مختلفی تولید می کند. در ادامه با معرفی یک مودم رومیزی و یک مودم همراه از کمپانی هواوی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

 

مودم رومیزی هواوی مدل B622

برند هواوی در بین محصولات خود یک مودم گیمینگ رومیزی با قابلیت‌های ویژه‌ای را طراحی و تولید کرده است. مودم رومیزی هواوی مدل B622 یک مودم مناسب گیم هواوی است که هم در محل کار و هم در خانه می‌تواند نیاز شما را به اینترنت برطرف کند. برای دسترسی به اینترنت تنها کافی است یک سیم کارت ۴G خریداری و با نصب در داخل مودم به اینترنت دسترسی پیدا کنید. شکل ظاهری این مودم همراه با نشانگر‌های ال‌ای دی است که می‌توانید از موقعیت اینترنت، وای فای، لن و خاموش یا روشن بودن دستگاه مطلع شوید. آنچه در این دستگاه می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، سرعت دانلود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۷۵ مگابیت بر ثانیه است که این میزان از سرعت دانلود و آپلود در حالت FDD-LTE به ۴۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

مودم های مناسب گیم هواوی مدل B622

معرفی مودم های مناسب گیم هواوی

یک گروه از افراد که علاقمندان به خرید این مودم هستند، گیمر‌ها می‌باشند. با خرید مودم بی۶۲۲ می‌توانند یک بازی بدون تاخیر را تجربه کنند. علاوه بر این، مشاهده فیلم‌ها و سریال‌ها و برقراری ارتباط تصویری بدون قطعی از دیگر ویژگی‌های این مودم است. اگر از چند پهنای باند استفاده می‌کنید این مودم می‌تواند به طور خودکار از باند ۲.۴ به ۵ گیگاهرتز تغییر پیدا کند. اتصال همزمان ۳۲ کاربر نیز از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه است. تعداد درگاه‌های مودمB622  یک پورت برای اتصال لپ تاپ و سایر لوازم، یک پورت برای اتصال سیم تلفن است. قطعاً با خرید این مودم می‌توانید در بازی‌های آنلاین به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنید.

 

مودم همراه هواوی مدل E5785

از دیگر مودم های مناسب گیم هواوی می توان به این مدل اشاره کرد. اگر به دنبال یک مودم گیمینگ همراه هستید، هواوی با تولید یک مودم جدید همراه، شما را غافلگیر خواهد کرد. مودم همراه هواوی مدل E5785، با سرعت دانلود ۳۰۰ و آپلود ۱۰۰ مگابیت، از مودم‌های مناسب گیم هواوی است. این دستگاه از شبکه ۲G، ۳G و ۴G حمایت می‌کند. اگر در حال فکر کردن به خرید این دستگاه هستید، باید گفت در ایران اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل این مودم را پشتیبانی می‌کنند.

مودم های مناسب گیم هواوی مدل E5785

معرفی مودم های مناسب گیم هواوی

از این رو می‌توانید سیم کارت ۴G یا G4.5 هر یک از اپراتور‌ها را برای این مودم استفاده کنید. با توجه به اینکه این دستگاه از دو فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند، سرعت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد. بدین ترتیب این مودم می‌تواند برای گیمر‌ها بسیار مؤثر واقع شود. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه حدود ۱۲ ساعت شارژ نگه می‌دارد و می‌توانید بدون وقفه از اینترنت آن استفاده کنید. بر روی صفحه ۱۴ اینچی، تمام اطلاعات موجود از جمله اتصال وای فای و میزان آنتن دهی قابل مشاهده است.

از مشخصات دیگر مودم E5785 وجود یک شیار کارت حافظه است که می‌توانید کارت حافظه میکرو اس دی را برای ذخیره اطلاعات در آن قرار دهید. این مودم از آنتن‌های داخلی برخوردار است. اتصال همزمان ۳۲ کاربر به مودم نیز از ویژگی‌های دیگر این دستگاه است.

 

در این مقاله به معرفی مودم های مناسب گیم هواوی پرداختیم. مودم های فوق را می توانید از بخش فروشگاه وب سایت با گارانتی معتبر شرکت IDH تهیه فرمایید.

 

اگر می خواهید در مورد مودم های گیمینگ و تفاوت آنها با مودم های معمولی بیشتر بدانید، این مقاله را مطالعه کنید: مودم گیمینگ چیست و تفاوت های آن با مودم معمولی چیست؟

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *