News

معرفی و دانلود ۶ بازی آرامبخش و جذاب برای موبایل

معرفی 6 بازی آرامشبخش اندروید

سلام بر همراهان همیشگی پست های آموزشی و فناوری وبسایت رسمی IDH. در این مقاله قصد داریم ۶ بازی آرامبخش جذاب که برای پلتفرم موبایل طراحی شده اند را برای شما معرفی کرده و به طور مختصر روند بازی را نیز توضیح دهیم.

این بازی ها علاوه بر موضوع جذاب، طراحی و گرافیک زیبا و همچنین موسیقی های آرامبخش و گوشنوازی دارند و به راحتی می توانند استرس شما را کاهش دهند.

پس با ما در معرفی بهترین بازی های آرامش بخش برای گوشی هوشمندتان همراه باشید!

۶ بازی آرامبخش عالی برای شما

۱٫ بازی آرامبخش Tap Tap Fish – AbyssRium

معرفی 6 بازی آرامبخش اندرویدی

حس واقعی لذت بخش حضور در اعماق اقیانوس ها همزمان با پخش موسیقی آرام بخش را با نصب بازی Tap Tap Fish – AbyssRium بر روی تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی خود تجربه کنید.

شخصیت اصلی بازی یک اسکلت آهکی به نام Corallite می باشد که شما باید او را از تنهایی نجات دهید.

همزمان که مشغول سیر و سفر در اعماق اقیانوس بیکران هستید و از گرافیک زیبای بازی لذت می برید، برای Corallite دوست پیدا میکنید، انواع ماهی ها و مرجان ها را درست می کنید تا با اسکلت آهکی تنها دوست شوند.

فضای بازی به لطف سبک موضوعی جالب، گرافیک و رنگهای زیبا و موسیقی الهام بخش، آرامشی بی نظیر را در حین بازی برای شما به ارمغان می آورد.

در حین بازی می توانید از زوایای گوناگون موجودات آبزی رنگارنگی که در حال شنا کردن در اقیانوس هستند را تماشا کنید.

فضای بازی به گونه ای با دقت و ظرافت طراحی شده است که حتی امکان شنیدن صدای گریه آبزیان و قطره های کوچک آب هم برای شما فراهم شده است تا تجربه حضور در اقیانوس بیکران را به معنای واقعی کلمه بچشید.

شما می توانید به راحتی بازی محبوب Tap Tap Fish – AbyssRium را که در سبک بازی های شبیه سازی و ماجراجویی طراحی شده است را از طریق گوگل پلی به طور رایگان بر روی سیستم عامل اندروید خود نصب کنید.

۲٫ بازی آرامبخش GRIS

بازی ضد استرس برای گوشی

بازی GRIS به شما کمک می کند تا در فضایی زیبا و دلنشین به راحتی درگیری‌های روزمره را فراموش کرده و به طور شگفت انگیزی ذهنتان به آرامش برسد.

Conrad Roset هر لحظه از بازی را با مهارت بی نظیر و با دست طراحی کرده است.

به همین خاطر صحنه بازی شبیه به یک تابلو نقاشی جذاب می باشد که با نوای روح نواز پیانو و ویولون همراه شده است.

GRIS یک بازی در ژانر ماجراجویانه برای سیستم های اندرویدی است که اولین بار نسخه کامپیوتری آن در سال ۲۰۱۸، انتشار یافت و در نهایت نسخه موبایل آن نیز در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد.

شخصیت اصلی داستان بازی سوررئال GRIS دختر جوانی با همین نام است که در دنیای خیالی سرشار از رنج و درد گم شده است.

این بازی برای افرادی که به دنبال راهی برای فراموش کردن استرس ها و خستگی های روزمره و لذت بردن از تصاویر رنگارنگ و موسیقی دلفریب هستند پیشنهادی فوق العاده است.

شما می توانید GRIS را به صورت رایگان بر روی تلفن هوشمند یا تبلت اندروبدی خود دانلود و نصب کنید.

۳٫ بازی آرامش بخش Monument Valley

بازی های ضد اضطراب برای گوشی

در بازی Monument Valley مسئولیت مهمی بر عهده شماست!

باید پرنسس Ida از میان بناهای تاریخی و محیطی مملو از رمز و راز، تصاویری غیر ممکن و حتی بر پایه خطای دید به سلامت عبور دهید.

Monument Valley را می توان یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین بازی های فکری به شمار آورد که ایده پردازی داستان بازی از یک سو و تصویرپردازی و رنگهای آرامشبخش و موسیقی متن بی نظیر آن از سویی دیگر آن را به یکی از پرفروش ترین بازیهای پازلی اندروید تبدیل کرده است.

این بازی فکری اندرویدی دارای یک گیم پلی ساده اما حرفه ای شامل طراحی سه بعدی کاخ ها و معابد مختلف جهان، صداگذاری متفاوت به گونه ای بسیار نزدیک به واقعیت و بهینه سازی شده برای تمامی تلفن های هوشمند و تبلت ها با صفحه نمایش بزرگ و کوچک می باشد.

بازی Monument Valley شامل ۱۰ مرحله اصلی و ۸ مرحله اضافی می باشد که به سادگی می توانید آن را از طریق گوگل پلی دانلود و نصب نمایید.

۴٫ بازی آرام کننده Stardew Valley

معرفی بازی

وارد محیط بازی Stardew Valley شوید و یک کاراکتر ویژه برای خودتان بسازید.

حالا خودتان را با انواع جذابیت های مزرعه داری و کشاورزی سرگرم کنید، از حیوانات اهلی نگهداری کنید، آیتم ها و ابزارهای جدید برای کشاورزی تهیه کنید، محصولاتتان را پرورش دهید، به گشت و گذار بپردازید و با همسایه های مزرعه تان هم صحبت شوید.

بازی Stardew Valley یک گزینه ایده ال برای پیشنهاد به افرادی است که می خواهند از شلوغی های روزمره رهایی یابند و خودشان را سرگرم کنند.

تاکنون بیشتر از ۵۰,۰۰۰ بار این بازی توسط کاربران در سراسر دنیا خریداری و دانلود شده است و امتیاز خوب ۴٫۶ را نیز کسب کرده است.

بازی Stardew Valley دارای گرافیک کلاسیک می باشد و از این جهت برای افرادی که نگران اشغال شدن حجم زیادی از فضای دستگاه اندرویدی خود هستند، انتخاب مناسبی است.

۵٫ بازی آسایش بخش Grand Mountain Adventure

معرفی بازی برای ios

یک بازی ورزشی با محیطی پویا و سرگرم کننده!

شما قرار است در یک کوهستان وسیع اسکی کنید، اگر خواستید می توانید تله کابین سواری هم بکنید.

شما در مسیر گوزن ها و خرس ها را می بینید، اگر بهمنی از روی کوه ها به سمت شما آمد فرار می کنید، گاهی لازم است از روی قطارهای در حال حرکت نیز عبور کنید.

سازندگان بازی Grand Mountain Adventure نه تنها در طراحی گیم پلی آن نهایت دقت و کیفیت را بکار بردند بلکه برای تنظیم موسیقی و صداگذاری آن هم وقت زیادی را صرف کرده اند.

درخت ها، برف، کوهستان و حتی رد چوب اسکی آنقدر واقعی طراحی شده که شما در حین بازی از مشغول شدن با یک تفریح واقعی زمستانه با چاشنی موسیقی آرام بخش لذت می برید.

هم اکنون شما می توانید بازی محبوب و پرطرفدار اندرویدی Grand Mountain Adventure را در گوگل پلی با امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰به طور رایگان دانلود و نصب نمایید.

حسی که پس از پایان بازی خواهید داشت همان آرامشی است که دنبالش بودید.

۶٫ بازی آرامبخش Blyss

بازی های آرامش بخش ios

بازی خوش ساخت Blyss که برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS طراحی شده را می توان یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک پازل برای گوشی‌های هوشمند و تبلت ها دانست.

روش بازی به این صورت است که شما باید خطوطی نامرئی رسم کرده و بدین ترتیب تمام نقاط روی بلوک‌ها را از سطح آنها حذف نمایید.

باید انگشتتان را تا جایی روی مربع ها بکشید که تمامی نقاط غیب شوند.

البته کار به همین سادگی ها هم نیست و فقط در مراحل ابتدائی تعداد نقاط بر روی بلوک‌ها یک یا دو نقطه است، هرچه بازی پیش می رود تعداد این نقاط افزایش یافته و چالش های بازی تغییر می کند.

پخش موزیک آرامبخش و گوش نواز در کنار طراحی گرافیکی جذاب، Blyss را به یکی از پرطرفدارها در سبک خودش تبدیل کرده است.

اگر علاقه مند به بازی‌های پازل هستید و در عین حال به دنبال آرامش ذهنتان، همین حالا Blyss را از طریق فروشگاه‌ گوگل‌ پلی به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید و از اپ استور برای iOS تهیه کنید.

 

دیگر پست های آموزشی و اخبار دنیای فناوری را نیز از دست ندهید.

راستی! شما میتوانید در بخش دیدگاه ها موضوعات مورد علاقه خود را برای مقالات بعدی که به صورت اختصاصی توسط تیم وبسایت رسمی IDH تهیه میشوند با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله که درباره معرفی و دانلود ۶ بازی آرامبخش برای گوشی هوشمند اندروید و ios شما بود استفاده و لذت برده باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *