آموزشی, معرفی مودم

وای فای سیار چیست؟

Huawei E5785 TD-LTE

وای فای سیار چیست؟ امروزه مودم‌ها، ابزار‌هایی هستند که برقراری و اتصال به اینترنت را برای افراد جمعه فراهم آورده‌اند. مودم‌های جیبی دارای wifi سیار از متداول‌ترین مودم‌های موجود در بازار هستند، این مودم‌ها ابزار‌های کوچک، کم وزن و قابل حملی هستند به این دلیل به راحتی می‌توانید به هرجایی که می‌روید آن را با خود ببرید و به راحتی در هر جایی که هستید به اینترنت پرسرعت متصل دسترسی داشته باشید.

 وای فای سیار

مودم جیبی چیست؟

مودم‌های جیبی به راحتی و با اتصال به یک سیم کارت دسترسی شما را به اینترنت پر سرعت فراهم می‌سازد. که این امر موجب آن می‌شود که شما در همه جا بر روی سیستم و تلفن‌های همراه خود اینترنت داشته باشید. نکته بسیار مهم این است که این مودم‌ها علاوه بر آن که قابلیت حمل را دارا است می‌تواند پهنای باند زیادی را نیز در اختیار شما قرار دهد. بنابراین، در صورت خرید مودم جیبی می‌توانید از امکاناتی مانند wifi سیار و اینترنت پرسرعت بهره ببرید.

وای فای سیار چیست؟

یکی از نیاز‌های عصر امروز، دسترسی آسان و سریع به اینترنت پرسرعت است. اگر شما هم می‌خواهید مودمی با قابلیت wifi سیار خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید مودم‌های جیبی می‌باشد. شما با داشتن مودم جیبی می‌توانید به اینترنت به صورت دائم متصل شوید. این مودم‌های جیبی به دلیل آن که نیاز مستقیم به برق ندارند به راحتی می‌توان آن‌ها را جابجا کرد و باتری این مودم‌ها مدت زمان زیادی شارژ را نگه می‌دارد که این نکته‌ی بسیار مهمی برای افرادی است که در نقاطی که امکان دسترسی به برق را ندارند بتوانند از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شوند. بنابراین، به مدت طولانی می‌توانید از اینترنت پرسرعت مودم جیبی استفاده کنید.

اینترنت پرسرعت با استفاده از مودم‌های دارای وای فای سیار

اینترنت پرسرعت جزء نیاز‌های اصلی در جامعه‌ی امروزی است. بنابراین، مودم‌های مختلفی برای استفاده‌ی کاربران تولید و در بازار موجود می‌باشد. این مودم‌ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. برخی از مودم‌ها قابلیت حمل دارند و جزء مودم‌های جیبی هستند. اگر به دنبال دریافت اینترنت پرسرعت سیار هستید، پیشنهاد ما به شما خرید مودم‌های همراه می‌باشد. با خرید این مدل مودم‌ها می‌توانید به راحتی در هر کجا که هستید به اینترنت متصل شوید.

وای فای سیار

نکاتی که هنگام خرید مودم هایی که Wifi سیار دارند باید در نظر بگیرید

هنگام خرید مودم جیبی نیز مانند هر وسیله‌ی دیگری باید نکاتی را مدنظر قرار دهید. این نکات عبارتند از:

  • سرعت دانلود: مودم‌های جیبی باید دارای قابلیت اتصال به اینترنت سریع را داشته باشند. در این صورت می‌توانید از هر کجا که هستید به آسانی به اینترنت پرسرعت متصل شوید.
  • باتری: هنگام خرید مودم جیبی باید به این نکته توجه کنید که آیا باتری مودم قابلیت جدا شدن دارد یا خیر. بهتر است که مودمی خریداری کنید که باتری آن به راحتی قابل جداسازی از دستگاه می‌باشد.
  • وزن: مودم‌های همراه باید وزنی به اندازه‌ی ۲۰۰ گرم داشته باشند. اگر وزن مودم بیش از این مقدار باشد، حمل آن سخت خواهد بود.
  • وضعیت وای فای: وای فای سیار و پرسرعت از قابلیت‌های مودم‌های جیبی است. بنابراین، هنگام خرید وضعیت پهنای باند را در نظر بگیرید.

 

اطلاعاتی درباره‌ی مودم هواوی

شرکت Huawei از برند‌های شناخته شده است که در زمینه‌ی تولید مودم‌های مختلف فعالیت می‌کند. مودم‌های هواوی در مدل‌های مختلف مانند ثابت و جیبی در بازار موجود می‌باشند. خرید مودم‌های جیبی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا به راحتی در هر جایی به اینترنت متصل شوند. محصولات ساخته شده توسط برندهوآوی قابلیت پشتیبانی از سیم کارت‌های ایرانی را دارند. از امکانات مودم هواوی می‌توان به پورت USB، باتری لیتیومی، وزن پایین، قابلیت اتصال باسیم و بی‌سیم اشاره کرد.

اطلاعاتی درباره‌ی مودم ZTE

این برند جزء برند‌های شناخته شده در زمینه‌ی تولید و ساخت انواع تلفن همراه و مودم می‌باشد. برند zte سالهاست که در زمینه‌ی تولید مودم‌های سیم کارتی جیبی و رومیزی فعالیت می‌کند. شرکت سازنده‌ی مودم‌های ZTE، جزء پنجمین شرکت‌های بزرگ در زمینه‌ی ساخت تجهیزات مخابراتی محسوب می‌شود. مودم‌های تولید شده توسط این برند دارای آنتی دهی بالا، سرعت اینترنت عالی و وای فای سیار هستند. شما می‌توانید با خرید مودم جیبی زد تی ای به راحتی به وای فای سیار دسترسی داشته باشید.

 

وای فای سیار

بهترین مودم‌های Huawei-ZTE

 

برای بررسی بیشتر و خرید مودم همراه و وای فای سیار، به صفحه فروش مودم همراه مراجعه فرمایید.

 

همچنین خواندن مطالب زیر پیشنهاد می شود:

what is portable wifi?

 

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *