ویدئوها

جعبه گشایی از مودم همراه ZTE MF903

جعبه گشایی از مودم همراه ZTE MF903

سلام بر شما همراه همیشگی وبسایت IDH! در این پست قصد داریم جعبه گشایی مودم همراه ZTE MF903 را تقدیم شما کنیم.

مودم های ZTE اعضای جدید سبد محصولات عرضه شده توسط شرکت IDH و با گارانتی IDH هستند.

مودم های زد تی ای به سبب کارایی بالا و قیمت مناسب که به نوعی باعث میشود جزو مودم های ۴G ارزان به شمار بروند، توجه زیادی را به خود جلب کرده اند.

اما نکته مهم اینجاست که قیمت پایین این مودم ها به منزله کیفیت نازل آنها نبوده و تمامی این محصولات مورد تایید شرکت IDH، بعنوان تنها نماینده رسمی مودم های هواوی در ایران، و برخوردار از گارانتی IDH میباشند.

با خرید این محصولات از شرکت IDH یک عدد سیمکارت ۴٫۵G + اعتبار خرید از IDH نیز هدیه خواهید گرفت.

بعنوان مثال، مودم همراه ZTE MF903، ویژگی های بی نظیری دارد که باتوجه به قیمت مناسب این محصول در مقایسه با سایر رقبای همرده از نظر قیمتی، میتواند هر کاربری را شگفت زده کند. این ویژگی های عبارتند از:

  1. بهره مندی از باتری فوق العاده قوی ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی که میتواند بیش از ۲۰ ساعت به صورت مفید شارژ دهی در حال کار داشته باشد.
  2. باتری لیتیومی قدرتمند روتر zte mf 903 میتواند به عنوان یک پاوربانک نیز عمل کرده و انواع گوشی هوشمند، تبلت و … را شارژ کند.
  3. مودم mf903 زد تی ای به پورت LAN مجهز است که امکان اتصال مستقیم مودم به لپ تاپ یا کامپیوتر را با استفاده از کابل LAN فراهم میکند.

همین حالا سفارش دهید: خرید مودم ZTEMF903

جعبه گشایی ZTE MF903

در ویدئوی حاضر، جعبه گشایی مودم جیبی ام اف ۹۰۳ زد تی ای را مشاهده خواهیم کرد تا بیشتر با این مودم خارق العاده آشنا شویم:

 

امیدواریم از تماشای ویدئوی جعبه گشایی مودم ZTE MF903 لذت برده باشید. مابقی آموزش های وبسایت رسمی IDH و اخبار روز دنیای فناوری را نیز از دست ندهید!

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *