News

شرکت هوآوی در صدر فروشندگان گوشی هوشمند در دنیا در سال ۲۰۲۰

شرکت هوآوی در صدر فروشندگان گوشی هوشمند در دنیا در سال 2020

سلام بر همراهان همیشگی پست های آموزشی و فناوری وبسایت رسمی IDH. در این مقاله قصد داریم پر فروش ترین شرکت تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا در سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم.

هوآوی با پشت سر گذاشتن رقیب مطرح و نامدار خود سامسونگ، موفق شد رتبه اول پرفروش‌ترین برند گوشی‌ هوشمند دنیا را به دست آورده و به محبوب‌ترین برند گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شود.

هواوی فروشنده اول گوشی های هوشمند

پرفروش ترین برند گوشی تلفن هوشمند همراه شرکت هواوی

مؤسسه تحقیقاتی معتبر Counterpoint که یک مؤسسه جهانی مستقر در آسیاست، با رصد و ردیابی دستگاه های موبایل و بازار گوشی های هوشمند جهانی با تمرکز بر بازارهای نوظهور، گزارش ارائه می کند.

بر اساس یکی از آخرین گزارش های تحلیلی این مؤسسه که روز جمعه ۳۱ جولای منتشر شد؛ «هوآوی» به شماره یک گوشی های هوشمند در دنیا تبدیل شده است.

«هوآوی» برای اولین بار توانست سامسونگ را پشت سر گذاشته و با دستیابی به رقم شگفت انگیز ۲۱٫۴ درصد از کل بازار جهانی گوشی موبایل، عنوان پرفروش‌ترین برند گوشی موبایل در دنیا را از آن خود کرد.

این در حالی است که سامسونگ با سهم ۱۹ درصدی بازار جهانی گوشی موبایل، در رتبه دوم و اپل با ۱۴ درصد، در رتبه سوم جای گرفتند.

بزرگترین بازار جهانی تلفن های هوشمند، کشور چین است و تقریباً یک سوم (۳۱ درصد) از حمل و نقل جهانی تلفن های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

از این رو، هوآوی این موفقیت را مرهون هموطنان خود است که از زمان تحریم توسط دولت ایالات متحده، با خرید گوشی هوآوی این موفقیت را رقم زدند.

هوآوی در حال حاضر تقریباً نیمی (۴۷ درصد) از بازار کشور چین را در اختیار دارد.

البته نباید فراموش کرد که هوآوی با تولید گوشی های هوشمند باکیفیت و ارزان قیمت، سهم بسزایی در این پیروزی داشته و با ارائه عملکرد فوق العاده، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

جالب است بدانید هوآوی در طول این دوره سه ماهه، ۵۵ میلیون و ۸۰۰ هزار گوشی هوشمند به فروش رسانده است در حالی که سامسونگ موفق به فروش ۵۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه شده است.

البته بیش از ۷۰ درصد از گوشی‌های تلفن همراه شرکت هوآوی، در کشور چین فروخته شده است.

توجه داشته باشید این رکورد فقط برای یک دوره سه ماهه سال ۲۰۲۰ (از ماه آوریل تا ماه ژوئن) به دست آمده است.

با این حال، باز هم یک رکورد قابل توجه برای شرکت هواوی است.

اگرچه احتمال دارد جایگاه شرکت‌های تولیدکننده گوشی های هوشمند موبایل در این رتبه بندی، در ماه‌های میلادی آینده تغییر کند اما مسلم است هواوی توانایی تبدیل شدن به پرفروش‌ترین برند گوشی موبایل در سال ۲۰۲۰ را داراست.

این شرکت در چشم‌انداز پنج ساله خود، همین هدف را دنبال می‌کند و آنطور که پیداست، تحریم‌های آمریکا نیز نمی تواند مانعی برای رسیدن به این هدف باشد!

در پایان لازم است یادآوری شود شرکت فناوری هواوی از باارزش‌ترین و بزرگترین شرکت های جهان است و با عمری نسبتاً کوتاه (هواوی در سال ۱۹۸۷ تأسیس شده است)، توانسته با تمرکز بر نیاز مشتریان و تولید محصولاتی با تکنولوژی‌ های نوین، سهم بسزایی در بازار جهانی گوشی هوشمند برای خود دست و پا کند.

هواوی که در حوزه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات، تجهیزات ارتباطات راه دور و تجهیزات شبکه فعالیت می کند، در حال حاضر یکی از سه شرکت برتر جهان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به شمار می رود.

 

دیگر پست های آموزشی و اخبار دنیای فناوری را نیز از دست ندهید.

راستی! شما میتوانید در بخش دیدگاه ها موضوعات مورد علاقه خود را برای مقالات بعدی که به صورت اختصاصی توسط تیم وبسایت رسمی IDH تهیه میشوند با ما در میان بگذارید.

امیدواریم از این مقاله که درباره معرفی مودم Huawei H122 5G یا همان Huawei 5G CPE Pro 2 (جدیدترین مودم رومیزی ۵G هواوی +WiFi6) بود استفاده و لذت برده باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *