News

آموزش غیرفعال سازی موقت اکانت اینستاگرام

آموزش غیرفعال سازی موقت اکانت اینستاگرام

باسلام خدمت همراهان پست های آموزشی وبسایت رسمی  IDH در این مقاله قصد داریم به آموزش غیرفعال سازی موقت اکانت اینستاگرام بپردازیم.

و اما یک آموزش کاربردی

شاید یک روز بخواهید به طور موقت از دنیای اینستاگرام، خداحافظی کنید و بعد از مدت کوتاهی دوباره به این فضا برگردید. بسیاری از افراد نا آگاه و عجول سریعا اقدام به حذف صفحه اینستاگرام خود می نمایند. اما امروز به شما آموزش می دهیم تا در مواقع ضروری، اینستاگرام خود را غیر فعال کنید تا در دفعات بعدی، آن را فعال کنید و فعالیت های خود را از سر گیرید.

برای این کار ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary

به محض باز کردن این صفحه اینستاگرام از شما می خواهد که نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید.

وقتی که اطلاعات کاربری خود را وارد کردید و Log in شدید، وارد صفحه ای می شوید که با عنوان Temporarily Disable Your Account شناخته می شود.

در این جا اینستاگرام از شما می خواهد که علت خروج موقتی خود را از این شبکه بیان کنید. بنابراین جلوی گزینه ?Why are you disabling your account یک منوی بازشونده قرار دارد که اگر آن را کلیک کنید می توانید به راحتی، دلیل های از پیش نوشته شده را مشاهده و آن چه به شما نزدیک تر است را انتخاب کنید.

در این حال دوباره از شما پسورد اکانت خواسته می شود. رمز مورد نظر را وارد کنید و در انتها روی دکمه قرمز رنگ Temporarily Disable Account کلیک کنید تا اکانت شما موقتا غیر فعال شود.

تا زمانی که پیام Your account has been temporarily disabled را مشاهده نکرده اید، نباید مطمئن باشید که صفحه شما غیر فعال شده است.

می توانید از دوستانتان بخواهید تا صفحه شما را تست کنند و به شما بگویند که وضعیت آن چگونه است.

نگران نباشید !

اگر به هر دلیلی در کمتر از ۷ روز از غیر فعال کردن پیج خود پشیمان شدید برای برگشت مشکلی ندارید. اما در هر ۷ روز یک بار شما از طریق این شبکه مجاز خواهید بود که اینستاگرام خود را غیر فعال کنید. بنابراین به این موضوع دقت کنید.

بعد از غیر فعال سازی اکانت اینستاگرام، برای تصاویر و فیلم های تان جای هیچ گونه نگرانی نیست. بنابراین می توانید با خیال راحت بعد از فعال سازی، دوباره آن ها را ببینید و به فعالیت قبلی خود باز گردید.

 

جهت مشاهده ی سایر پست های آموزشی اینجا را کلیک کنید .

جهت مشاهده ی اخبار دنیای فناوری اینجا را کلیک کنید .

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *