News

وکلای مجازی در راهند، وکیل هم مجازی و هوشمند میشود ؟!

وکلای مجازی در راهند، وکیل هم مجازی و هوشمند میشود ؟!

وکلای مجازی در راهند، وکیل هم مجازی و هوشمند میشود ؟!

چیزی فراتر از یک دستیار دیجیتال در راه است !

وکیل مجازی دستیار دیجیتال جاشوا براودر چت بات do not pay

هوش مصنوعی و دستیار دیجیتال کم کم دنیای ما انسان ها را تغییر داده و به زودی نیازی مانند گرفتن مشاوره حقوقی را برای شهروندان مرتفع می سازد.

اگر تا دیروز پیدا کردن یک دستور آشپزی یا خرید بلیت هواپیما را به دستیار دیجیتال خود سپرده بودید، از امروز میتوانید با گرفتن مشاوره حقوقی از دستیار جدید نیاز به گرفتن وکیل را مرتفع کنید.

حتی به دلیل احاطه خودکار بر بسیاری از پرونده های حقوقی که یک انسان قادر به ضبط آن در مغز خود در آنِ واحد نیست؛ به نتیجه بهتر هم خواهید رسید و از دست مشاوران حقوقی که معمولا موکلان خود را سر کیسه میکنند نیز راحت میشوید.

بشر تا به امروز تلاش کرده است تا با استفاده از فناوریهای هوشمند و الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی، خودش را تا حد امکان از وابستگی به دیگران بی نیاز کند.

موتور جست و جوی گوگل یک نمونه بسیار خوب برای اثبات این موضوع می باشد.

این روزها شما هر سوالی که در ذهن داشته باشید کافی است که آن را در باکس سفید و ساده موتور جست و جوی گوگل تایپ کنید و بیش از هزاران جواب مختلف برای شما نمایش داده خواهد شد.

 

داستان وکیل مجازی از کجا شروع شد ؟

وکیل مجازی دستیار دیجیتال جاشوا براودر چت بات do not pay

دو سال پیش جاشوآ براودر، دانشجوی دانشگاه استنفورد، چت باتی (chatbot) ایجاد کرد تا به دعوای حقوقی بر سر پارک خودرو در نیویورک و لندن کمک کند.

او در سال ۲۰۱۶ با سیستم خود موسوم به DoNotPay مشکل بیش از ۱۶۰ هزار قبض جریمه را با ۶۴ درصد نرخ موفقیت به نفع رانندگان حل کرد.

براودر ابتدای امسال خط فرمان دیجیتال جدیدی را در مورد پناهندگان و کیس های حقوقی آنها به سیستم خود افزود و بدین ترتیب پناهندگان و مهاجران در انگلیس، آمریکا و کانادا می توانند از قابلیت های منحصربه فرد چت بات استفاده کرده و مشکلات حقوقی خود را حل کنند.

گفتنی است چت بات ساخت براودر ۱۰۰۰ کیس حقوقی را دردیتابیس خود جای داده و از طریق هوش مصنوعی و پس از نوشتن درخواست اولیه کاربر، مورد را یافته و مطابق با آن راه حل حقوقی را پیشنهاد می کند.

DoNotPay چه کار میکند؟

وکیل مجازی دستیار دیجیتال جاشوا براودر چت بات do not pay

چت بات DoNotPay وارد محیط سرچ کاربر شده و با دریافت تاییدیه مکان کاربر، مشاوره حقوقی میدهد.

چت بات سوالات را دریافت کرده و پس از تجمیع و آنالیز، بهترین راه حل را ارائه می کند.

اکنون مهاجران و پناهندگان بدون نیاز به وکیل میتوانند فرم های ازدواج، رفع اختلاف با صاحبخانه، ادعاهای بیمه ای و اذیت و آزارهایی که به آنها میشود را دریافت و از پرداخت های اضافی بپرهیزند و کارشان هم زودتر جلو برود.

براودر سیستم هوش مصنوعی خود را بدون چشم داشت مالی راه اندازی کرده و البته دنبال اسپانسر برای توسعه آن است.

بدین ترتیب یک مشاوره حقوقی رایگان به شهروندان میتواند به گفته خود او، گامی به سوی آینده باشد تا مردم بسیاری از کارهای روزمره خود را با کمک دستیار دیجیتالی و هوش مصنوعی از طریق چت بات هایی که ساخته میشوند، انجام دهند.

عملکرد رضایت بخش این چت بات

چت بات ساخت براودر تاکنون توانسته ۳۷۵ هزار کیس حقوقی مربوط به جریمه های پارکینگ را حل کرده و ۹٫۳ میلیون دلار به نفع رانندگان کار کند.

به زودی این چت بات با افزودن کیس های حقوقی جدید و تجمیع آنها برای یافتن راه حل مناسب حقوقی باعث می شود نیاز کاربران به مشاوره حقوقی و پرداخت های کلان در این زمینه را مرتفع کند.

 

Image result for robot lawyer

آیا به زودی وکیل مصنوعی جایگزین مشاوره های حقوقی شده و چیزی به نام وکیل را به تاریخ می سپارد؟( البته نه به این زشتی!)

 

جهت مشاهده ی پست های آموزشی اینجا را کلیک کنید .

جهت مشاهده ی اخبار دنیای فناوری اینجا را کلیک کنید .

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *