News

ایکس باکس سری اس نسخه یک ترابایت با رنگ مشکی معرفی شد

معرفی ایکس باکس 1 ترابایت IDH

ایکس باکس سری اس نسخه یک ترابایت با رنگ مشکی معرفی شد.

روز گذشته شرکت مایکروسافت نسخه ۱ ترابایتی کنسول بازی ایکس باکس سری اس با رنگ مشکی (Xbox Series S Crabon Black) و قیمت ۳۴۹ دلار را معرفی کرد.

فیل اسپنسر، مدیرعامل استودیوی بازی سازی ایکس باکس (Microsoft Gaming)، دیروز در جشنواره بازی تابستانی از نسخه جدید Xbox Series S رونمایی کرد.

این نسخه جدید کنسول بازی ایکس باکس، با ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی (که دوبرابر مقدار فضای نسخه قبلی است) از نوع SSD و رنگ سیاه کربنی عرضه خواهد شد.

همچنین گفت که شرکت مایکروسافت برای پاسخ به تقاضای موجود برای ایکس باکس سری ایکس، عرضه این کنسول را افزایش داده است و نیاز کاربران به فضای ذخیره‌سازی بیشتر برای کنسول ایکس باکس سری اس را دریافت کرده و تصمیم گرفته شده که نسخه ۱ ترابایتی این کنسول را هم به بازار عرضه شود. همچنین این شرکت در موقع رونمایی اعلام کرد، عرضه این نسخه در اول سپتامبر خواهد بود و به این معنی است که نزدیک به زمان عرضه بازی استارفیلد خواهد بود، بازی مورد انتظاری که در ۶ سپتامبر عرضه می‌شود.

 

xbox جدید مایکروسافت IDH

 

 

ویدیو معرفی ایکس باکس سری اس نسخه یک ترابایت

 

 

ایکس باکس Series S

بری آدامز، مدیر ارشد بازاریابی ایکس باکس، امروز در یک پست وبلاگی گفت، چه به دنبال ارتقاء کنسول بازی فعلی خود باشید و چه می‌خواهید تازه ایکس باکس بخرید، نسخه ایکس باکس سری اس ۱ ترابایت (Xbox Series s – ۱TB) آپشن‌های دیگری را در خانواده کنسول‌های ایکس باکس به شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این، گفته است رنگ سیاه کربن این دستگاه، همان روکش مات مدرن ایکس باکس سری X و دسته‌های بی‌سیم آن همان دسته‌های ایکس باکس است. نسخه جدید این کنسول از همان سرعت و عملکرد سری S با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت بهره می‌برد،

 

ایکس باکس ۱ ترابایت IDH

 

اما حالا فضای ذخیره‌سازی دو برابری خواهید داشت، بنابراین می‌توانید تعداد بیشتری از بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود و در کنسول خود ذخیره کنید، جایی که بازی‌ها آماده اجرا خواهند بود.

اولین نسخه ایکس باکس سری اس با برچسب قیمتی ۲۹۹ دلار و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت معرفی شده بود، درنتیجه می‌توان گفت عرضه نسخه یک ترابایتی اقدامی بسیار خوب از سوی این شرکت محسوب می‌شود. قبل از این هم شرکت وسترن دیجیتال هاردهای یک ترابایتی خود را برای ایکس باکس سری اس ۵۱۲ گیگابایتی ارائه کرده بود. قیمت ۳۴۹ دلار برای نسخه یک ترابایتی به این معنی است که برای داشتن ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بیشتر، تنها ۵۰ دلار مبلغ اضافه‌تر نسبت به نسخه ۵۱۲ گیگابایت پرداخت خواهید کرد.

 

اکنون شاهد رقابت نسخه جدید ایکس باکس سری اس یک ترابابتی با مدل دیجیتالی پلی استیسشن ۵ با فضای ذخیره‌سازی ۸۰۰ گیگابایتی که قیمتش ۳۹۹٫۹۹ دلار است، خواهیم بود.

امکان پیش خرید نسخه جدید کنسول ایکس باکس سری اس هم‌اکنون از سایت ایکس باکس و فروشگاه مایکروسافت وجود دارد.

 

 

منبع:

https://www.engadget.com/xbox-series-s-will-be-available-with-1tb-storage-in-black-for-349-on-september-1st-181414018.html

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *