News

شبیه ‌سازهای معاملات رمز ارز رمزپایه

معرفی برخی از بهترین شبیه‌سازهای معاملات ارزهای رمز‌پایه

رمز ارز رمزپایه و شبیه سازهای آن چیست؟ در مقاله شبیه ‌سازهای معاملات رمز ارز رمز‌پایه قصد داریم به معرفی برخی از شبیه ‌سازها و بازی‌ های رمز ارز بپردازیم که به افراد بی تجربه کمک می کند تا در مورد ارزهای رمزپایه یا همان رمزارزها اطلاعات بیشتری کسب کنند.

امروزه بیش از هر زمان دیگری تب رمز ارز و تجارت مربوط به آن رونق گرفته است. به همین دلیل، یادگیری انجام معاملات ارزهای رمزپایه سودآور نیز اهمیت بسیار پیدا کرده است.

شما هم با استفاده از این شبیه ساز ها می توانید بدون اینکه خطری تهدیدتان کند، وارد این عرصه شوید.

ذکر این نکته ضروری است که استفاده از تمامی این وب سایت ها و اپلیکیشن ها کاملاً رایگان است.

 

***


Bitcoin Flip

این برنامه شبیه سازی بازار، برای مبتدیان رمزارز کاملاً مناسب است و برنامه عملیاتی را با رایج ترین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، داش کوین و ریپل ارائه می دهد.

همچنین می توانید سیر تحول قیمت ارزهای دیجیتال را در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته دنبال کنید. توسعه دهندگان Bitcoin Flip برای سرگرمی بیشتر، ویژگی رقابت با سایر معامله گران و به چالش کشیدن دوستانتان را نیز در نظر گرفته اند.

 

معرفی برخی از بهترین شبیه‌سازهای معاملات ارزهای رمز‌پایه

 

شما می توانید پروفایل فیسبوک خود را به اپلیکیشن Bitcoin Flip متصل کرده و رتبه خود را با دوستان به اشتراک بگذارید.

این برنامه در دو اپلیکیشن اندروید و iOS قابل نصب است.


(Bitcoin Mining Profit Calculator (BMPC

شبیه ساز BMPC در واقع یک محاسبه‌کننده تحت‌ وب است که برای افرادی مناسب است که حتی کوچکترین آشنایی با رمز ارز ندارند.

BMPC یک بازی آموزشی و سرگرم کننده محسوب می شود که مأموریتش کمک به شما در درک بازارهای ارزهای دیجیتال است.

درست است که BMPC از نظر گرافیکی خیلی خوب نیست و بیشتر شبیه یک ویرایشگر متن یا صفحه اکسل است، اما هیچ مشکلی هم در آن وجود ندارد.

آدرس: http://bitcalc.beepboopbitcoin.com/

 

معرفی برخی از بهترین شبیه‌سازهای معاملات ارزهای رمز‌پایه

 


Bitcoin Hero

بازی و شبیه ساز رایگان Bitcoin Hero برای کسانی که می خواهند یاد بگیرند بدون هیچ خطری، تجارت بیت کوین و سایر ارز های رمزنگاری شده را انجام دهند، مفید است. این شبیه ساز بیشتر مناسب کسانی است که تا حدودی در زمینه ارزهای رمزپایه اطلاعات دارند و می‌خواهند مستقیماً وارد این فضا شوند.

 


معرفی برخی از بهترین شبیه‌سازهای معاملات ارزهای رمز‌پایه

بازی و شبیه ساز Bitcoin Hero به صورت اپلیکیشن برای اندروید و برنامه تحت وب در اختیار کاربران قرار دارد. البته برنامه تحت‌ وب در تلفن همراه نیز به ‌خوبی کار می‌ کند و ضرورتی برای نصب اپلیکیشن نیست.

شاید فکر کنید Bitcoin Hero فقط مختص بیت کوین است اما خبر خوب این است که علاوه بر بیت کوین (BTC)، دو ارز رمزپایه‌ اتریوم (ETH) و داشLitecoin (LTC) نیز پشتیبانی می شود.

آدرس سایت: https://bitcoinhero.me/


Altcoin Fantasy

Altcoin Fantasy واقع بینانه ترین و سرگرم کننده ترین بازی شبیه ساز تجارت رمزارز است که با استفاده از آن می توانید مهارت های تجاری خود در این حوزه را بهبود بخشید.

برخلاف Bitcoin Hero که در بالا با آن آشنا شدید، به شما این امکان را می‌دهد تا در رقابت با دیگران برای یک سری جوایز واقعی معامله کنید. شما با ۱۰۰هزار دلار پول نقد مجازی شروع می‌کنید و هر ارز دیجیتال یا سکه را که می‌خواهید، خریداری می کنید.

 

معرفی برخی از بهترین شبیه‌سازهای معاملات ارزهای رمز‌پایه

 

یکی دیگر از موارد جالب Altcoin Fantasy حالت مسابقه خصوصی آن است. شما می‌توانید یک مسابقه ۱۴ روزه برای خود و دوستانتان برگزار کنید تا ببینید چه کسی بهترین مهارت ‌های تجارت ارز دیجیتال را دارد.


eToro

اگر نمی خواهید پول خود را به خطر بیندازید و قصد دارید قبل از باز کردن کیف پول واقعی خود، همه چیز را در این مورد یاد بگیرید، eToro یک راهکار مفید است. حساب رایگان ۱۰۰ هزار دلاری شما، برای شروع تمرین کافی است.

eToro یکی از پلتفرم های تجارت اجتماعی پیشرو در جهان است که سرمایه گذاری در سهام و ارزهای دیجیتال و همچنین تجارت CFD را ارائه می دهد.

  • قرارداد مابه‌التفاوت (Contract for difference) یا CFD یکی از مشتقات مالی است که به افراد امکان می‌دهد بدون تصاحب یک دارایی، روی تغییرات قیمت آن معامله کنند. این نوع معاملات در بازار سهام، فارکس، شاخص‌ها و کالاها قابل انجام است.


معرفی برخی از بهترین شبیه‌سازهای معاملات ارزهای رمز‌پایه

 

آدرس: https://www.etoro.com/

در این پلتفرم علاوه بر ارزهایی چون بیت کوین و اتریوم، سهام شرکت هایی مثل آمازون و اپل و همچنین کالاهایی مانند طلا، اوراق قرضه یا ترکیبی از انواع سرمایه گذاری نیز قابل معامله است.


Coin Market Game

 

این شبیه ساز کامل متشکل از تمام ارزهای دیجیتال اصلی، تجربه دقیقی از معنای معامله گر بودن در بازار رمزارز را به شما ارائه دهد.

در این شبیه ساز، می‌توانید جدول امتیازات را بررسی کنید و ببینید رقبای شما چه چیزهایی را معامله می‌کنند، سپس به بازار بازگردید تا ببینید چگونه می‌توانید سود خود را از معاملات رمزارز به حداکثر برسانید.

 

معاملات رمز ارز

 

برای شروع، یک حساب‌کاربری ایجاد کنید و با خرید ۲۰ هزار دلار، آن را صرف ساخت هوشمندانه یک سبد سهام کنید و آن را در ارزهای معروف یا ارزهای کمتر شناخته‌شده سرمایه‌گذاری کنید. با بررسی فعالیت‌ دیگران، می توانید اقدامات درست آنها را یاد بگیرید و برای سبد خود پیاده کنید.


Spark Profit

بازی پیش بینی ارزهای دیجیتال Spark Profit برای اندروید، iOS و مرورگر وب در دسترس است. هدف کاربر در این بازی، کسب امتیاز با پیش بینی های دقیق است. اگر بازار به قیمت پیشنهادی شما برسد که امتیاز کسب می کنید ولی اگر به نقطه توقف خود برسید، آن امتیازات را از دست خواهید داد.

البته کار با Spark Profit به همین سادگی ها نیست و باید بررسی ‌های واقعی‌ برای سرمایه‌گذاری انجام دهید.

 

بازی پیش بینی ارزهای دیجیتال

اگر به فعالیت در بازار رمزارز علاقمند هستید، مطالعه و آموزش بهترین آغاز است. انجام آزمایشی معاملات ارزهای دیجیتال در یک بازار شبیه سازی شده، اولین قدم عالی است. به همین دلیل به بهترین شبیه‌سازهای معاملات ارزهای رمز‌پایه پرداختیم تا با این شبیه سازها آشنا شده و بهترین و مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید. موفق باشید.

برگرفته از مقاله ای با عنوان «Nine best risk-free Cryptocurrency trading simulators»

آدرس: https://notesread.com/

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *