News

مایکروسافت دو قابلیت جدید بینگ چت برای موبایل را ارائه کرد

مایکروسافت دو قابلیت جدید بینگ چت برای موبایل را ارائه کرد

مایکروسافت دو قابلیت جدید بینگ چت برای موبایل را ارائه کرد

مایکروسافت هنوز چت بات بینگ را کامل نکرده است و این چت بات هنوز در مرحله تست و صحیح و خطا است، اما شرکت مایکروسافت همچنان به افزودن ویژگی‌های جدید کوچک اما جالب برای افرادی که به خدمات چت بات بینگ چت علاقه دارند و از آن استفاده می‌کنند، ادامه می‌دهد. امروز، وبلاگ رسمی بینگ به روز شد تا نشان دهد که دو ویژگی که در حال آزمایش بودند اکنون برای همه کاربران بینگ چت در دسترس هستند که بهبود دسترسی و پشتیبانی بهتر این چت بات را بین دستگاه‌های مختلف، به ارمغان خواهد آورد.

 

قابلیت جدید بینگ چت IDH

 

ادغام بینگ چت با مایکروسافت لانچر

اولین مورد از این دو قابلیت جدید، ادغام Bing Chat در برنامه Microsoft Launcher برای دستگاه‌های اندرویدی است. این قابلیت قبلاً به نسخه بتا مایکروسافت لانچر اضافه شده بود. اکنون نسخه پایدار مایکروسافت لانچر (Microsoft Launcher) شامل بینگ چت است که به گوشی‌های موبایل هوشمند اندرویدی اجازه می‌دهد آن را به صفحه اصلی خود اضافه کنند.

 

هم‌اکنون نسخه پایدار مایکروسافت لانچر برای دانلود از فروشگاه گوگل پلی در دسترس است. البته لازم به ذکر است که از طریق اپلیکیشن موبایل بینگ و ویجت آن نیز می‌توانید بدون نیاز به مایکروسافت لانچر، بینگ چت را روی صفحه اصلی گوشی اندرویدی خود داشته باشید. با این حال، اکنون کاربرانی که از مایکروسافت لانچر استفاده می‌کنند، دیگر نیازی به نصب برنامه Bing ندارند زیرا این برنامه در Microsoft Launcher وجود دارد.

 

microsoft launcher bing chat 1

 

ادامه چت از رایانه روی گوشی موبایل

قابلیت جدید دیگر، موردی است که مجدداً مایکروسافت مدتی در حال آزمایش آن با گروه کوچکی از کاربران بوده است. اگر در حال گفتگو با بینگ چت (Bing Chat) درباره موضوعی در رایانه شخصی خود هستید، اما به هر دلیل نیاز دارید رایانه خود را ترک کنید و از کنار آن بلند شوید، نیازی به قطع کردن چت نیست و اکنون می‌توانید چت را در دستگاه تلفن همراه خود ادامه دهید.

مایکروسافت در پست وبلاگ خود اعلام کرد این قابلیت جدید، یک گزینه با نام “Continue on phone” (ادامه در تلفن) را در گوشه سمت راست بالای آخرین مکالمه بینگ چت شما قرار می‌دهد. همانطور که در تصاویر زیر هم مشخص است، بعد از کلیک کردن بر روی این گزینه یک QR کد ظاهر می‌شود.

 

microsoft bing chat continue on phone 1

 

سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی هوشمند خود را جلوی مانیتور رایانه شخصی خود قرار دهید و با دوربین تلفن همراه خود QR کد را اسکن کنید. بعد از اسکن QR کد، گوشی موبایل شما یک لینک ایجاد می‌کند که می‌توانید روی آن کلیک کنید تا برنامه بینگ در تلفن همراه شما راه‌اندازی شود و به قسمتی برود که می‌توانید مکالمه بینگ چت را در جایی که آن را روی رایانه شخصی خود رها کرده‌اید، ادامه دهید. درنظر داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت باید برنامه‌های موبایل مایکروسافت اج یا بینگ روی گوشی موبایل شما نصب شده باشند. همچنین باید روی گوشی و رایانه خود از یک حساب مایکروسافت استفاده کنید.

 

microsoft bing chat continue on phone 2

 

مایکروسافت چند وقتی است که سعی کرده تا چت بات خود را در دسترس افراد بیشتری قرار دهد. در همین راستا چند هفته پیش، مایکروسافت دسترسی همه کاربران مرورگر وب گوگل کروم دسکتاپ را به چت بینگ اضافه کرد. ما همچنان منتظر دسترسی کامل به این سرویس در سایر مرورگرهای دیگر مانند سافاری (Safari) اپل هم هستیم. مایکروسافت همچنین اخیراً آزمایش روی گزینه جدید “No Search option” (بدون جستجو) را برای چت بینگ با تعداد کمی از کاربران آغاز کرده است.

 

منبع:

https://www.neowin.net/news/two-new-bing-chat-features-including-continue-on-phone-are-now-available-for-all-users/#:~:text=The%20new%20feature%20puts%20a,to%20display%20the%20QR%20code

 

همچنین خواندن مطالب زیر توصیه می شود:

مقایسه آی پی ثابت با آی پی پویا، کدامیک بهتر و امن‌تر است

مودم آنتن دار یا مودم بدون آنتن کدام بهتر است؟

حداکثر سرعت اینترنت TD-LTE در ایران

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *