News

تردز به این زودی‌ها حریف X (توئیتر سابق) نخواهد شد

تردز به این زودی‌ها حریف X (توئیتر سابق) نخواهد شد

تردز به این زودی‌ها حریف X (توئیتر سابق) نخواهد شد

موسسه اینسایدر اینتلیجنس (Insider Intelligence) در یک گزارش تحلیلی اعلام کرده که تردز (Trades) پس از یک شروع انفجاری و هیجان‌انگیز اکنون در تلاش است کاربران خود را از دست ندهد و به هر ترتیبی شده آن‌ها را حفظ کند. احتمالا تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی بسیار کمتر از فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک خواهد بود. البته تردز تا پایان سال جاری میلادی زمان دارد تا به آمار و ارقام ایکس (توئیتر سابق) برسد.

 

تردز IDH

 

خبرگزاری CNBC به داده‌های اینسایدر اینتلیجنس دسترسی پیدا کرده است. این خبرگزاری نوشته که پیش‌بینی شده تعداد کاربران فعال آمریکایی Trades تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۲۳٫۷ میلیون نفر خواهد رسید. در همین حال پیش‌بینی می‌شود تعداد کاربران آمریکایی فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک به ترتیب به ۱۷۷٫۹ میلیون، ۱۳۵٫۲ میلیون و ۱۰۲٫۳ میلیون نفر برسند.

 

Insider Intelligence در یک ادعای جنجالی می‌گوید که تعداد کاربران فعال آمریکایی X احتمالا تا پایان سال جاری به ۵۶٫۱ میلیون نفر خواهد رسید و به مرور زمان تعداد کاربران این شبکه اجتماعی کاهش خواهد یافت. پیش‌بینی می‌شود که X تا سال ۲۰۲۵ در مجموع ۴۷ میلیون کاربر آمریکایی داشته باشد. در همان سال، تعداد کاربران آمریکایی تردز به ۳۰ میلیون نفر خواهد رسید.

شبکه اجتماعی تردز مدت کوتاهی پس از انتشار اولیه به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال رسید و حتی رکورد ChatGPT را شکست. با این حال، از آن زمان تعداد کاربران شبکه اجتماعی Trades به شدت کاهش یافته است. موسسه‌های سنسور تاور (Sensor Tower) و سیمیلاروب (Similaroob) در گزارش‌های مستقل این موضوع را تایید کرده‌اند.

Threads چیست

تردز (Threads) یک شبکه اجتماعی جدید وابسته به اینستاگرام است که در آن می‌توانید پست‌های متنی با حداکثر ۵۰۰ کاراکتر یا پست‌های حاوی عکس و ویدیو تا حداکثر پنج دقیقه را منتشر کنید، به پست‌های دیگران پاسخ دهید و افراد یا پروفایل‌های موردعلاقه خود را دنبال کنید. هرچند این اپلیکیشن قرار است یک برنامه متن‌محور باشد اما مانند X پست‌ها و ریپلای‌های تردز هم می‌توانند شامل قطعات کوتاه متن، لینک‌ها، عکس‌ها، ویدیوها یا ترکیبی از آن‌ها باشد. هر شخصی که در اینستاگرام حساب کاربری داشته باشد،‌ می‌تواند پروفایل تردز اینستاگرام خود را ایجاد کند.

در تردز سایر کاربران می‌توانند شما را دنبال کنند تا پست‌‌ها و ریپلای‌های شما را در فیدشان و از طریق پروفایل شما ببینند. این که چه کسی می‌تواند پست‌های شما را ببیند، توسط تنظیمات حریم خصوصی پروفایل تردزتان تعیین می‌شود. درست مانند X، کابران تردز نیز می‌توانند پست‌های شما را ریپلای، لایک، کوت و ری‌پست کنند یا لینک آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

 

 

 

منبع:

https://pcjow.com/trades-will-not-be-xs-opponent-anytime-soon/

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *