آموزشی, News

استفاده از شبکه ۲G در آیفون برای رفع مشکل آنتن‌دهی و مودم سیم کارتی برای اینترنت

استفاده از شبکه 2G در آیفون برای رفع مشکل آنتن‌دهی و مودم سیم کارتی برای اینترنت

استفاده از شبکه ۲G در آیفون برای رفع مشکل آنتن‌دهی و مودم سیم کارتی برای اینترنت

 

ما در مقاله قبل “رفع مشکل آنتن آیفون ۱۴ و ۱۵” سعی کردیم روش‌های متداول و تست شده‌ای که جهت برگرداندن آنتن آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ وجود دارد را به‌صورت کامل برای شما توضیح دهیم. این روش‌ها با اینکه تست شده هستند و برای برطرف کردن مشکل آنتن آیفون کاربرد دارند اما پایدار و دائمی نیستند و درصورت بروز مشکل باید دوباره تکرار شوند.

 

 

شبکه 2G IDH

 

 

در این مقاله می‌خواهیم روش دیگری را توضیح دهیم که بسیار کارآمدتر از روش‌هایی است که در مقاله پیشین به آن‌ها اشاره کردیم. در این روش شما شبکه گوشی موبایل آیفون خود را روی حالت ۲G قرار می‌دهید و برای مکالمه از این شبکه استفاده می‌کنید. انجام این کار چندین مزیت دارد. مزیت اول این است که به احتمال بسیار زیاد دیگر آنتن کوشی موبایل آیفون ۱۴ یا ۱۵ شما قطع نمی‌شود.

زیرا وقتی که شبکه روی حالت ۴G یا LTE قرار دارد، گوشی موبایل آیفون ۱۴ یا ۱۵ شما به دلیل رجیستر نشدن بعد از مدت کوتاهی از کار می‌افتد. اما وقتی شبکه را روی حالت ۲G قرار دهید این اتفاق رخ نمی‌دهد. مزیت دوم این است که باتری گوشی موبایل شما بسیار دیرتر خالی می‌شود. استفاده از شبکه‌های ۴G و LTE باتری زیادی مصرف می‌کند و شبکه ۲G باتری زیادی نیاز ندارد. همچنین استفاده از وای فای برای استفاده از اینترنت باتری کمتری نسبت به استفاده از دیتای موبایل مصرف می‌کند. مزیت سوم هم این است که گوشی موبایل شما در هر نقطه‌ای برای مکالمه، آنتن خوب دارد زیرا پوشش شبکه ۲G بسیار گسترده‌تر از شبکه‌های ۴G و LTE است.

 

البته که با انجام این کار اولین سوال و مشکلی که پیش می‌آید این است که خب چطوری می‌توان روی گوشی موبایل اینترنت پرسرعت داشت چون با تغییر شبکه به ۲G دیگر روی گوشی موبایل اینترنت پرسرعت نخواهید داشت. جواب سوال و راه‌حل آن بسیار ساده است. برای داشتن اینترنت روی گوشی موبایل می‌توانید از مودم‌های همراه استفاده کنید. شما می‌توانید یک یا دو عدد سیم کارت را روی گوشی موبایل آیفون خود قرار داده و جهت مکالمه استفاده کنید و یک عدد سیم‌کارت دیتا و یک مودم سیم‌کارتی فقط جهت داشتن اینترنت پرسرعت تهیه نمایید. این روشی است که بسیاری از کاربران از آن استفاده کرده و جواب گرفته‌اند.

 

با داشتن مودم همراه قدرت دریافت سینگال بسیار بیشتری نسبت به گوشی موبایل دارید، درنتیجه در مکان‌هایی که سیگنال آنتن گوشی موبایل قوی نیست و اینترنت LTE و ۴G در دسترس نیستند، مودم همراه به شما کمک می‌کند تا اینترنت LTE یا ۴G داشته باشید.

 

اگر می‌خواهید از این روش برای رفع مشکل آنتن و شبکه گوشی موبایل آیفون خود استفاده کنید شاید انتخاب مودم کمی سخت و گیج کننده باشد. نگران این موضوع هم نباشید زیرا در زیر ما ۲ مودم بسیار قدرتمند و کارآمد را با کمی توضیح به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

Picture1

 

بدون شک E5785-320a بهترین مودم سیم کارتی بازار محسوب می‌شود. این مودم ۴٫۵G بسیار جمع‌وجور و سبک طراحی شده تا بتوانید به آسانی آن‌را حمل کنید. این محصول با تمام سیم‌کارت‌های موجود در ایران سازگار بوده و کار می‌کند. طراحی ظاهری آن بسیار شیک است و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های TD-LTE, 4.5G, LTE و ۴G را دارد.

 

این محصول از استاندارد وای فای ۸۰۲٫۱۱ac بهره می‌برد و قابلیت پشتیبانی از دو باند ۵ و ۲٫۴ گیگاهرتز را دارد. بنابراین با داشتن آن شبکه وای فای بسیار سریع و پایدار با پوشش وسیع خواهید داشت. این مودم سیم کارت خور به‌روز شده و از تکنولوژی‌های جدید وای فای بهره می‌برد و قادر است به‌صورت همزمان به ۳۲ دستگاه اینترنت ارائه دهد.

 

درنتیجه با داشتن آن می‌توانید گوشی موبایل دوستان و خانواده و سایر دستگاه‌های دیگر خود را هم به اینترنت متصل کنید. این محصول از یک باتری قرتمند ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که درحالت استفاده تا ۱۲ ساعت شارژدهی می‌کند. برای دیدن اطلاعاتی چون قدرت سیگنال دریافتی، نوع شبکه مورد استفاده، تعداد دستگاه‌های متصل، میزان شارژ باتری، سرعت دانلود و آپلود یک صفحه نمایش ۱٫۴ اینچی برای این مودم طراحی شده است.

 

مودم سیم کارتی هوآوی E5785-320a با مشخصات فنی کامل و قدرتمند خود تمام نیازهای شما برای دسترسی به اینترنت پرسرعت را برطرف خواهد کرد و به دلیل بهره‌بری از سرعت بسیار بالا (سرعت دانلود تا ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت آپلود تا ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه) می‌تواند امکان بازی به صورت آنلان یا تماش فیلم و سریال به صورت آنلاین را با سرعت بسیار عالی و کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد.

 

مودم E5785-320a قابلیت پشتیبانی از پیامک (SMS) را هم دارد. این مودم همراه قدرتمند و باکیفیت با گارانتی معتبر در سایت idhco موجود است.

 

 

mf920 IDH

 

ZTE MF920 یک مودم همراه ۴G LTE مقرون به صرفه و خوش ساخت است که با سیم کارت تمام اپراتورهای ایران سازگار است و کار می‌کند. این مودم به دلیل بهره‌بری از ابعاد کوچک و وزن سبک به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی آن‌را درون جیب و کیف خود قرار دهید و همه جا این مودم را همراه خود داشته باشید. مودم ۴G مدل MF920 می‌تواند حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت در ثانیه را به شما ارائه دهد.

 

شما می‌توانید تا ۸ دستگاه را به صورت همزمان به این مودم متصل کنید تا از اینترنت سیم کارت درون مودم بهره ببرند. باتری این مودم ۲۰۰۰ میلی‌آمپر توان دارد و می‌تواند در حالت استفاده تا ۷ ساعت اینترنت ۴G LTE را در اختیار شما قرار دهد. وجود صفحه نمایش ۱٫۴ اینچی با نشانگرهای LED جهت نمایش میزان سیگنال دریافتی، وضعیت اینترنت، میزان شارژ باتری و تعداد پیامک‌های خوانده نشده به همراه قابلیت پشتیبانی از پیامک (SMS) از دیگر قابلیت‌های این مودم هستند. این مودم جیبی هم با گارانتی معتبر در سایت idhco موجود است.

 

 

جمع‌بندی

استفاده از شبکه ۲G روی آیفون ۱۵ و ۱۴ جهت انجام مکالمات و استفاده از مودم سیم کارتی جهت بهره‌بری از اینترنت پرسرعت روی گوشی موبایل راه‌کاری است که برای برطرف کردن مشکل آنتن آیفون می‌توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این روش دیگر آنتن گوشی آیفون شما قطع نمی‌شود، باتری گوشی موبایل شما کمتر مصرف شده و در هر نقطه‌ای آنتن خواهید داشت.

 

 

همچنین خواندن مطالب زیر توصیه می شود:

وای فای سیار چیست؟

مودم گیمینگ چیست و تفاوت های آن با مودم معمولی چیست؟

آیا مودم گیمینگ می‌تواند پینگ شما را کاهش دهد؟

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *